Op dit moment kan ik mijn username/passwords voor bijvoorbeeld bepaalde .htaccess sites en msn messenger niet opslaan. Checkbox voor save password ontbreekt. Volgens mij heb ik een tijd geleden dit ingeschakeld bij local security settings. Graag zou ik dit nu ongedaan maken, weet alleen niet waar ik moet zoeken. Iemand een idee?
Group policy editor (gpedit.msc)
Local computer policy > User configuration > Administrative templates > Windows Components > Internet Explorer > Do not allow Autocomplete to save passwords
Local computer policy > User configuration > Administrative templates > Windows Components > Internet Explorer > Do not allow Autocomplete to save passwords
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Helaas dit verhelpt het probleem niet.
Ook als ik wil verbinden met een andere PC binnen het netwerk heb ik in het username/password scherm geen mogelijkheid om deze combinatie op te slaan..
Iemand nog een idee waar ik dit weer kan "enablen"
Ook als ik wil verbinden met een andere PC binnen het netwerk heb ik in het username/password scherm geen mogelijkheid om deze combinatie op te slaan..
Iemand nog een idee waar ik dit weer kan "enablen"
hmmm misschien local policy manager
[ Voor 85% gewijzigd door mmedia op 23-02-2003 22:58 . Reden: typo's ]
Extra -> Internet opties -> Inhoud -> Autoaanvullen 
Dit is in Internet Explorer by the weg
Dit is in Internet Explorer by the weg
[ Voor 71% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-02-2003 17:50 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zelf oplossing gevonden:
start/settings/control panel/administrative tools/local security policy/
Network access: Do not allow storage of credentials or .NET passports for network authentication
Deze op disable zetten
start/settings/control panel/administrative tools/local security policy/
Network access: Do not allow storage of credentials or .NET passports for network authentication
Deze op disable zetten
Pagina: 1