Ik heb zaterdag een nieuwe pc gekocht omdat mijn oude was doorgebrand ... omdat ik de kosten een beetje beperkt wilde houden heb ik besloten mijn hd's en mijn dvdspeler over te laten naar mijn nieuwe systeem. (dvdspelers vooral omdat hij altijd perfect werkte en alle cds zonder problemen las)
nu heb ik winxp geinstalleerd .. wat ik eerst ook had .. en ineens werkt mijn dvd heel slecht ... het duurt ongeveer 5 minuten voordat een autorun wordt opgestart van de meeste cds, terwijl de cds in een andere pc binnen 2 seconden op het scherm staan. Ik heb geprobeerd om de drivers te uninstalleren en opnieuw te installeren, dma veranderen enzow .. alles wat in de faq staat maar het wil niet lekker werken
iemand enig idee hoe dit kan en hoe het eventueel op te lossen is ?
systeem:
amd xp2100
asus a7v8x -> via kt400 chip
512mb ddr400
1x 80GB maxtor ata133
1x 20GB WD ata100
pioneer 104S dvdrom 10x40x
de harde schijven zitten op primary en de dvd zit alleen op de secondary .. ik heb geen brander in deze pc .. die heb ik ergens anders
dit is eigenlijk alles wat ik kan bedenken wat iets met het probleem te maken kan hebben eventueel
nu heb ik winxp geinstalleerd .. wat ik eerst ook had .. en ineens werkt mijn dvd heel slecht ... het duurt ongeveer 5 minuten voordat een autorun wordt opgestart van de meeste cds, terwijl de cds in een andere pc binnen 2 seconden op het scherm staan. Ik heb geprobeerd om de drivers te uninstalleren en opnieuw te installeren, dma veranderen enzow .. alles wat in de faq staat maar het wil niet lekker werken
iemand enig idee hoe dit kan en hoe het eventueel op te lossen is ?
systeem:
amd xp2100
asus a7v8x -> via kt400 chip
512mb ddr400
1x 80GB maxtor ata133
1x 20GB WD ata100
pioneer 104S dvdrom 10x40x
de harde schijven zitten op primary en de dvd zit alleen op de secondary .. ik heb geen brander in deze pc .. die heb ik ergens anders
dit is eigenlijk alles wat ik kan bedenken wat iets met het probleem te maken kan hebben eventueel