Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, heb een search gedaan, maar kon daardoor niet tot een antwoord komen

Mijn vraag is de volgende. Ik kan mijn t68i ruilen met iemand tegen een sharp gx10
Maar nu heb ik een paar vragen, die gast is een vodafone klant, en ik een dutchtone, het toestel is niet simlock vrij. Die gozer zegt dat dat op de markt wel te doen is, maar ik lees weer op andere fora (?!) dat dit niet kan

Ik citeer:

Simlock: nee hij is niet te werwijderen, maar misschien is hij wel te "flashen" met originele software, want alle sharps die nu in omloop zijn - zijn die wat voor vodafone speciaal gemaakt zijn en geprogameerd. Zoals ik al eerder schreef, hij is gelocked omdat hij simelweg niet goed zal werken met een ander netwerk omdat er allerlei diensten en links in geintregeerd zitten, ook met het GPRS verhaal, een sharp gx10 - vodafone versie met een andere simcard er in kan storingen geven op het netwerk van de desbetreffende concurrent, daarom is hij gelocked. niet omdat vodafone niet wil dat je naar een andere aanbieder gaat. (niet de hoofdrede dan :-) want andere toestellen zijn nooit gelocked icm een abonnement toch?!

Maar hoe zit het nou, kan ik mijn dutchtone simkaart er nou in proppen na simlockvrij als dat al uberhaupt mogelijk is.

En heb ik er wat aan, ik lees dus dat die sharp echt alleen voor vodafone live klanten eigenlijk is.

Nou, ik hoop wat te horen

Edwin

Verwijderd

Hij kan (nog niet) simlockvrij worden gemaakt, was naar de markt geweest om het te laten doen, maar dat schijnt men nog niet te kunnen. En ja Vodafone pakt het natuurlijk wel handig aan he zo'n simlock!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lijkt mij inderdaad ook niet kunnen omde redenen die je zelf ook geeft, er zit speciale live "software" op die alleen op het vodafone netwerk werkt. Tevens zou je met je dutchtone sim nooit gebruik kunnen maken van de live diensten, áls je je sharp als simlockvrij zou kunnen krijgen in de toekomst.

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-02 07:52
het kan wel maar de software is vrij prijzig!

Verwijderd

prijs is al wel gedaalt dus als een handelaar 20 + hebt is het bij mij mogenlijk

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-02 20:56
Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 13:05:
prijs is al wel gedaalt dus als een handelaar 20 + hebt is het bij mij mogenlijk
Ahum, dat is dus niet de bedoeling

Flashen van EEPROM met al dan niet gekraakte software is door de rechtbank van Maastricht tegen Digitech strafbaar gesteld. Voor dit soort berichten is GoT dan ook niet bedoeld.

[ Voor 70% gewijzigd door zeef op 05-04-2003 14:17 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Dicht.
Topicstarter: Dit is al vaker langs gekomen.

Gsm Joris: Check over 5 min je mail :|
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.