[Femme] Modpoints

Pagina: 1
Acties:

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is weer eens zover. Net als een maand geleden (zie dit topic: Modpoints) krijg ik weer maximaal 59 punten terwijl ik er toch echt wel 60 zou moeten krijgen. Ook is op wonderbaarlijke wijze het aantal punten van de afgelopen dagen weer van 60 naar 59 gegaan. Heel vreemd, maar de hamvraag is nu, kan er weer wat aan gedaan worden? Want kloppen doet het niet. >:)

Hieronder nog even een plaatje van de huidige situatie. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=1285&format=full&ext=.png

Voordat er mensen beginnen zo van, je hebt zoveel punten je kan alles modden wat je maar wil. Er is technisch iets niet in orde, en daar moet wat aan gedaan worden. :) Verder, ik heb de afgelopen dagen geen reacties neergezet dus daardoor kan het aantal punten ook niet gewijzigd zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Harm op 27-01-2003 23:04 . Reden: BTW ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb dit destijds al gecheckt. Er zijn veel users die gewoon wel exact 60 punten halen, dus blijkbaar haal jij je punten precies op zo'n manier (qua verdeling 's nachts, 's morgen, 's middags en 's avonds) dat de 60 niet gevuld kan worden.

• Harm
  • Niet online
Maar hoe kan het dan dat ik een paar dagen terug nog wel 60 punten had en dat ineens 59 is geworden?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij is het de ene week 58 en de andere week 59 (of het om en om is weet ik niet echt)
Nu ben ik toch niet echt aan het modden daar, dus op zich maakt het me niet uit.... maar er moet dus wel ergens een fout zitten ja.
De 60 punten haal ik nooit. Terwijl ik dat volgens mij ook wel gewoon zou moeten kunnen...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Er zullen niet veel mensen zijn die er last van hebben. Voor mij is het overigens helemaal geen probleem om het maximum te halen. Als ik elk nieuwsbericht 2x doorwandel (wat ik al te lang niet meer gedaan heb) zit ik zo op de 600 modpoints, vergelijkbaar met de 60 voor jullie.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Harm
  • Niet online
m.m schreef op 30 January 2003 @ 20:21:
Er zullen niet veel mensen zijn die er last van hebben. Voor mij is het overigens helemaal geen probleem om het maximum te halen. Als ik elk nieuwsbericht 2x doorwandel (wat ik al te lang niet meer gedaan heb) zit ik zo op de 600 modpoints, vergelijkbaar met de 60 voor jullie.
De grap is dus dat ik eerst wel 60 punten haal en dan ineens zijn de dagen waarop ik 60 punten haal ineens maar 59 punten geworden. IMO is er dus iets verkeerd. Het verleden wordt ineens verandert. Bekijk het eens op die manier. ;) 60 punten halen is namelijk niet echt het probleem, dat doe ik wel met mijn lees en klikgedrag op de FP.

• MM
  • Niet online

MM

Je kunt proberen elke dag even een screenshot te maken van je modpointoverzicht, en dan na een week gaan kijken waar je punten heen zijn? Zijn ze gebruikt voor een moderatie of verdwijnen ze spontaan? Tja als je op de details wilt letten dan kost dat meestal wat tijd.

Ik zat trouwens net ff voor de gein de moderatiefaq door te lezen en daar staat een typo in >:) Niet echt de moeite waard maar als iemand de "automagisch" wil veranderen in "automatisch" dan is dat ook weer gefixt :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

m.m schreef op 30 januari 2003 @ 20:43:
Je kunt proberen elke dag even een screenshot te maken van je modpointoverzicht, en dan na een week gaan kijken waar je punten heen zijn? Zijn ze gebruikt voor een moderatie of verdwijnen ze spontaan? Tja als je op de details wilt letten dan kost dat meestal wat tijd.

Ik zat trouwens net ff voor de gein de moderatiefaq door te lezen en daar staat een typo in >:) Niet echt de moeite waard maar als iemand de "automagisch" wil veranderen in "automatisch" dan is dat ook weer gefixt :)
LOL, M.M toch! Had verwacht dat jij de humor van Femme (Tweakers.net) onderhand toch wel kende? Dat is humor man, automagisch ownt :)

http://flickr.com/photos/itommy/

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-03 17:58

Moet/mag niet veranderd worden, is een "uitdrukking" op tweakers.net

Skat! Skat! Skat!

• Harm
  • Niet online

Dat zal ik doen ja. Eens zien of er op die manier een verband in te ontdekken is tussen het verdwijnen van de punten. Maar het komt er op neer dat er vandaag in de eerste kolom staat dat ik 60 punten heb en als ik morgen weer kijk dat er in diezelfde kolom ineens nog maar 59 staan. 8)7

• MM
  • Niet online

MM

|:( ik had al zo'n deja vu gevoel... kan best zijn dat ik 2 jaar geleden ook al heb gezegd dat er een typo inzat 8)7

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

m.m schreef op 30 January 2003 @ 20:59:
|:( ik had al zo'n deja vu gevoel... kan best zijn dat ik 2 jaar geleden ook al heb gezegd dat er een typo inzat 8)7
Dit is idd vaker gemeld en is men erop gewezen dat dit nou humor is B)

http://flickr.com/photos/itommy/

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

T. van Beek schreef op 30 January 2003 @ 21:02:
[...]

Dit is idd vaker gemeld en is men erop gewezen dat dit nou humor is B)
* KeX durft zelf stellig te beweren dat het een woordspeling is

B)

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

zoals ik al eerder zei:

Naar mijn idee is 't geen flauwe woordspeling, maar een geniale vondst. Waar automatisch (automatic) een inzichtelijk proces suggereert, geeft automagisch (automagic) aan dat het weliswaar gebeurt, maar dat niemand (aan de gebruikerskant) enig idee heeft hoe 't werkt.

• Lens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-12-2025
Bummer,
net gemist. Nou duurt het weer een half jaar voordat iemand over die woordspeling begint. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Lens op 31-01-2003 00:40 ]

Pagina: 1