Ik heb een Geforce 4 video kaart alleen nu wil ik graat 2 monitoren er op aan sluiten, mijn 17" Ilyama scherm en nog een 14" schermpje. Alleen als ik nu het beeld ga klonen via NView dan krijgt je op dat 14" schermpje vaag storend beeld met bewegende horizontale lijnen. Iemand een idee wat ik fout doe? Er is op dat 14" scherm nix duidelijk te zien het beeld is storend en geeft nix bijzonders weer.
Op welke resolutie en refreshrae heb je die 14" ingesteld? Lijkt erop alsof dat veel te hoog is voor de monitor (en de monitor daar nog niet tegen beveiligd is).
welke resolutie draai je? en op welke refreshrate? Het kan zijn dat de instellingen te hoog zijn voor je 14". Ik gok dat je 1024x768@85Hz op je 17" draait... ik kan je vertellen, dat gaat die 14" niet leuk vinden. (dat verklaart die rare lijnen in je beeld...
wel iets meer info graag...
edit: lol Pollewob was me net voor
wel iets meer info graag...
edit: lol Pollewob was me net voor
[ Voor 10% gewijzigd door Whieee op 27-01-2003 23:06 ]
Launching containers into space
Ik heb hem op een resolutie van 1152*864 staan @85Hz, ik wist alleen niet hoe ik dit per monitor kon wijzigen, alleen ik heb net ontdekt dat als ik hem venieuws opstart dat ik dat dan per monitor kan wijzigen... Dus ik denk dat ik er nu wel uitkom.. Toch bedankt.