Toon posts:

Radeon 9700 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
JA ik heb heel de tv out faq al doorgelezen. En van alles gevonden en geprobeerd. Maar helaas het werkt allemaal niet .

Weet iemand misschien ofdat er een vergelijkbaar programma als tvtools is voor ati kaarten?

Het is trouwens een club3d ati Radeon 9700 Pro. Ik heb een aristona tv (5 jaar oud ofzo) erop zitten. Tussen kaart en tv zit s-vhs-->scart blokje. Er zit geen composite uitgang op. Aleen s-vhs

Wat ik al geprobeerd heb is: Scart blokje verwisseld, Saturation veranderd, alles wat in de faq stond.
Sluit deze topic nou niet af, want ik ben geen dombo die maar de helft heeft gelezen

En zo'n verloopstukje werkt ook niet omdat mijn tv en videokaart geen composite hebben. Geloof me, ik heb ECHT alles gelezen en help me nu alsjeblieft, in plaats van te zeggen dat ik niet alles heb gelezen en dat ik wat heb gemist, ik heb ook al lang gezocht naar andere mensen die misschien hetzelfde zouden kunnen hebben , maar die waren er ook niet.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
alles is te vinden in het radeon topic. de 1e post begint altijd met links naar handige sites en tooltjes. staat daar geen tv proggie bij dan heeft u pech ;)

Verwijderd

Topicstarter
vast bedankt ;)