Router in de war?

Pagina: 1
Acties:

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb hier thuis een E-tech router staan.

Maar daar heb ik wat problemen mee. Hij werkt wel goed, maar aan het einde van de dag dan lijtk het net of hij "vol"is.

Ik bedoel hiermee dat als ik b.v. tweakers.net intik de site van fok.nl voor mij krijg. Ik zie dus sites die ik diezelfde dag al bezocht heb alleen met een andere url.

dus je typt tweakers.net in en dan krijg ik de site van fok.nl, maar in de adresbalk blijft dan wel tweakers staan.

Het lijkt wel of alle pagina's in die router worden opgeslagen en dat ze dan door de war worden gehaald. Ik heb ook geen xtra chace of proxy server lopen.

Het vreemde is dat als ik de router een paar keer reset alles weer goed is. Maar zoiets is toch wel zeer irritant. Het moet toch ook normaal en goed kunnen werken?
weet iemand hier een antwoord op?

p.s. ik heb chello (niet dat het veel uitmaakt denk ik)

Verwijderd

Volgens mij lijkt het je CACHE van IE. Gooi die us leeg en stel us in dattie die elke dag weggooit na het sluiten van IE!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 15:13

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 22:16:
Volgens mij lijkt het je CACHE van IE. Gooi die us leeg en stel us in dattie die elke dag weggooit na het sluiten van IE!
Denk ook dat het hier aan ligt....
Maybe eens waard om uit te proberen??

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Ja ok maar dat zou niet nodig moeten zijn. Als je op zo'n moment pingt naar beide hosts, krijg je dan ook dezelfde adressen terug?

tweakers.net = 213.239.154.35 (al is dat afaik de loadbalancer maar dat maakt nu ff niet zoveel uit)
fokzine.net = 213.239.154.12 (hiervan weet ik 't zo niet)

[ Voor 15% gewijzigd door Bergen op 27-01-2003 23:06 ]

Verwijderd

welk os? xp/2000 ?? dan kun je ook proberen je dns cache te flushen met :

ipconfig /flushdns

Het lijkt er op of dat er daar iets verkeerd gaat.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 14:40

Ruudjah

2022

Probeer het eens op meerdere computers uit, ik neem aan (omdat je een router hebt) dat je meerdere computers thuis hebt staan. Komt het bij die andere computers niet voor, dan wordt het simpel: cache legen!

TweakBlog

Pagina: 1