Toon posts:

[WinXP] "weer" een afsluit probleem topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
XP sluit zo ineens niet meer fatsoenlijk af, vet raar... dus ik heb hem net geformatteerd XP opnieuw geinstalled, en hij sluit weer goed af.
DUS ik wil XPSP1 installeren en het gekloot begint weer, wil weer niet afsluiten. Snap er niks van. Ik wil hem eigenlijk ff proberen te "forceren" om af te sluiten.
De vraag: Waar doe ik dit in het register? ik wist het wel had het ook opgeschreven maar ik bent kwijt duz, anyone ???

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

[XP] FCKGW key zeker?

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 21:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Waar slaat dat nou weer op? Met die key kun je SP-1 niet eens installeren dus dat zal het probleem niet zijn.
Even voor TS, wat heb je gedaan om het probleem op te lossen toen je SP-1 nog niet had geïnstalleerd?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
uhm niks ?
ik heb namelijk nooit dit probleem gehad... ik heb SP1 geinstalled vanaf een usb schijf, en daar zat al een fout in... ik heb hem namelijk voor de 2e x geformateerd en toen eerst SP1 naar de C:\ gekopieerd en daarna ging het wel goed bij het afsluiten. Dus ik install nero en StyleXp en god mag weten hoeveel andere zooi en nu is het probleem er weer !!!!!!! vet iri!

Verwijderd

Heb je er een netwerkkaart in ofzo zonder aansluiting. Had ik namelijk ook... zelfde probleem. Na verwijder van de netwerkkaart. Probleem weg.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 20:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
K thx probeer ik dat wel ff, het probleem vormde zich namelijk toen ik dit weekend naar mn neef ging netwerken. Zo in eens sluit ie niet meer af :S maja ik test het vanmiddag wel ff.

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik weet nu waar het aan ligt... Logitech ITouch 2.15, mik m eraf en hij sluit weer af. Installeer m weer en hij blijft weer hangen.
Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben of zijn tegen gekomen ?
Suggesties..? ik heb niet zoveel geld betaald voor dat toetsenbord zodat ik geen enkele functie kan gebruiken :S

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

CAP-Team schreef op 28 January 2003 @ 08:29:
[...]

Waar slaat dat nou weer op? Met die key kun je SP-1 niet eens installeren dus dat zal het probleem niet zijn.
Even voor TS, wat heb je gedaan om het probleem op te lossen toen je SP-1 nog niet had geïnstalleerd?
Echt wel FCKGW en SP1 doen het wel als je eerst je regkey verandert

Proggies genoeg 8)7

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

Pagina: 1