Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

welke chieftec kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 20:50

Allanon

appearance is overrated

Topicstarter
Heb besloten een mijn computer dit maal niet qua snelheid te upgraden maar qua gemak/uiterlijk/geluid en mod mogelijkheden.

Daarvoor kwam de inkoopactie ULTRA PC-TUNING, COOLING & MODDING natuurlijk als geroepen. Ik heb op dit moment een bigtower maar zit te twijfelen over een midi. Wat ik echter niet wil is dat ik problemen krijg als ik een HD/CDROM er in/uit wil halen ik ladingen kables/geheugen moet los halen enz enz.

Ook heb ik een Zalman 6500CU bestelt, deze moet natuurlijk redelijk vrij zitten van de voeding voor optimale preformance.

Het is dus de afweging tussen ruimte/gemak. Welke zouden jullie nemen en waarom? (andere opties ook welkom maar wel binnen budget en met motivatie)

het gaat om deze 3:

Chieftec DX-01B-D(midi)
Chieftec CS-601
Chieftec DA-01B-D (big)

Verwijderd

Die 3e
Die is lekker groot, kan je lekker veel in kwijt.
ook wel fijn voor de airflow

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 21:30:
Die 3e
Die is lekker groot, kan je lekker veel in kwijt.
ook wel fijn voor de airflow
Wat heeft dat nou met airflow te maken? Je kunt hooguit zeggen dat je meer ruimte hebt voor fans, maar je comp zal echt niet koeler zijn hoor. Persoonlijk vindt ik die hele grote torens nogal nep, Het is net of je een hugeass server hebt staan, maar als je dan door het raampje kijkt dan zie je een 40% gevulde kast. Ik ging voor 1.

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 21:37

Hydrax

*huh?*

Vergis je niet, die chieftec midi towers zijn nog aardig groot hoor. Alhoewel zo'n hele grote wel heel veel kan bevatten.
Zelf heb ik zo'n midi en daar past aardig wat in.
edit:
tja en nu moet ik nog leren typen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Hydrax op 27-01-2003 21:37 ]

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

Verwijderd

Cornholio2001 schreef op 27 January 2003 @ 21:34:
[...]

Wat heeft dat nou met airflow te maken? Je kunt hooguit zeggen dat je meer ruimte hebt voor fans, maar je comp zal echt niet koeler zijn hoor. Persoonlijk vindt ik die hele grote torens nogal nep, Het is net of je een hugeass server hebt staan, maar als je dan door het raampje kijkt dan zie je een 40% gevulde kast. Ik ging voor 1.
Omdat je bij een kleine case je bedrading lastig kan wegwerken.
Bedrading die mischien je airflow belemmeren.
maarja hangt er vanaf hoeveel je erin hebt.
ik hou zelf toch wel van een hugeass case :D
Machtig!

Verwijderd

ik zou voor de derde gaan! _/-\o_

Die heb ik ook en het is een perfecte kast :*)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik zou maar gewoon zelf even wat reviews naast elkaar leggen en daarop een mening baseren... Uit dit topic zal je iig toch niets nuttigs rollen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.