Godfather Bodybuilding topic reeks
Mycom's A Merk geheugen zal ongetijfeld niet van hunzelf zijn, dan krijg je dus ws. een merk zoals Kingston, Samsung, Dane Elec, etc.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ach... ik zou er niet te zwaar aan tillen.
Ik denk dat je pas echt duur geheugen nodig hebt (crucial, samsung, corsair etc) als je hevig gaat overklokken.
Als je het een beetje rustig aan doet zal dit geheugen prima werken.
Ik denk dat je pas echt duur geheugen nodig hebt (crucial, samsung, corsair etc) als je hevig gaat overklokken.
Als je het een beetje rustig aan doet zal dit geheugen prima werken.
Ze hadden een hele tijd Hyundai en later Infineon en nu hebben ze Apacer met ook weer Infineon chips erop
Prima spul.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Voor de F28 hebben we ook dat "A-merk" geheugen van MyCom gekocht... 256MB DDR, gewoon van Apacer... 
Dat was dus een paar weken terug bij de MyCom aan de Zijlweg in Haarlem... prima geheugen... nog geen pogingen ondernomen tot overklokken helaas... 't is niet van mij snap je
Dat was dus een paar weken terug bij de MyCom aan de Zijlweg in Haarlem... prima geheugen... nog geen pogingen ondernomen tot overklokken helaas... 't is niet van mij snap je
[ Voor 61% gewijzigd door Tsuru op 27-01-2003 21:08 ]
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Exirion schreef op 27 januari 2003 @ 21:04:
Ze hadden een hele tijd Hyundai en later Infineon en nu hebben ze Apacer met ook weer Infineon chips eropPrima spul.
Mijn ervaringen zijn idd ook dat het 'prima spul' is, het werkt gewoon zoals het moet werken.
Als je er niet mee gaat rotzooien blijft het ook gewoon werken, zoals het moet werken.
Bij die cheapie-cheapie geheugen heb je nog wel eens dat het brak is, of na een paar maanden alsnog brak wordt.
Alhoewel ik tot nu toe zelf ook altijd B tot Z merk RAM heb gehad, en dat werkt ook goed....
Mijn laatst bijgeplaatste SD-RAMmetje is een megagoedkope 512 MB van Digiworld, op hun website staat erbij vermeldt "Alleen AMD"
Ik vragen in de winkel, die gast zei dat het niet op Intel chipsets werkt. Ik heb VIA, en hier doet ie het prima.
Kost nog geen 40 Euro .... ik zit er wel aan te denken om er nog maar eentje te halen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb twee keer wat RIMMetjes bij ze gekocht, deze waren allen samsung.
Zeer tevreden mee
Zeer tevreden mee
Who is John Galt?
ok, tnx.
overklokken doe ik niet meer, geeft veels te veel lawaai op een gg moment, als die fans in je kast.
Mycom dus.
overklokken doe ik niet meer, geeft veels te veel lawaai op een gg moment, als die fans in je kast.
Mycom dus.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Voor zover ik weet is het PC3200 mem van MyCom Twinmos geheugen. Met Twinmos stickertje erop
Pagina: 1