Toon posts:

vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als men in de toekomst door de tijd zou kunnen reizen.
Waarom worden we dan niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

misschien een beetje te simpel voor W&L, daarnaast is je topictitel niet echt duidelijk.

Maar goed, een vraag terug: wie zegt dat we niet bezocht worden door mensen uit de toekomst?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 20:59:
Als men in de toekomst door de tijd zou kunnen reizen.
Waarom worden we dan niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Wie zegt dat we dat niet worden dan? Dat kan jij toch niet voor 100% nagaan :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

dominic

will code for food

Als we in de toekomst door de tijd zouden kunnen reizen en het werd als positief ervaren dan was er vast wel iemand die de techniek naar het verleden zou brengen. Er zijn voor mij dus 2 mogelijkheiden: 1. Tijdreizen is onmogelijk. 2. Tijdreizen is zo gevaarlijk dat de techniek nooit doorgegeven wordt, niet in het verleden en niet in de toekomst.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Hm ik dacht dat einstein had bewezen dat tijd niet te veranderen is.

Verwijderd

Omdat onze tijd niet interessant genoeg is, vergeleken met de tijd die komen gaat.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 21:10:
Omdat onze tijd niet interessant genoeg is, vergeleken met de tijd die komen gaat.
Als je een nieuw land ontdekt hebt dan stuur je toch ook gewoon iemand terug om het te vertellen? "Niet interessant genoeg" vind ik geen argument..

Download my music on SoundCloud

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Dit draadje heeft niet echt een stevige startpost. Ik wil de topicstarter vragen het opnieuw te proberen. Lees de W&L-policy en schrijf een wat grotere startpost. Geef aan wat je zelf verwacht en waarom, enz, enz.

Kortom; dit draadje gaat dicht. Maar ik hoop dat je het nog een keertje wilt proberen. En je kunt beter een topictitel pakken die wat duidelijker aangeeft waar het draadje over gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Christiaan op 27-01-2003 21:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.