Toon posts:

Nieuwe client

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie hebben er al de pre-release van de nieuwe client gedowned en kunnen mij vertellen of tie sneller is voor een P3. http://www.distributed.net/download/prerelease.html
Bij Anand en Hardocp zag ik dat er al mensen mee bezig waren. Als tie sneller is moeten we hem rap inzetten. Anders zitten we dadelijk 2500 Wu's achter anand.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Bij mij gaattie langzamer. ;(
AMD K6-2 450

Althans, onder Windoos. Moet hem nog ff testen onder Linux.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:35

BrZ

Ach, als ze die prerelease versie gebruiken is dat juist mooi, die pakketjes tellen namelijk niet mee :)
Dus ik zou gewoon wachten tot er een officiele versie is

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

-BrZ-,

PreRelease Blockjes tellen wél mee
(Beta Blockjes niet)

Join TeamBVD!

• mj.oke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-10-2019
Ik ben mooi tevreden met die nieuwe client
ik ging van 2,328 Mkeys
maar 2,560 Mkeys :)

• Tuinhark
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Owkeej.. heb ook onder Linux getest (dito systeem, ofcourse ;)), maar ook hier langzamer. :(
Da's eigenlijk gewoon onzinnig omdattie dezelfde core gebruikt. :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:47
Ik heb ze net beide gebenchmarked (p2 350)
De oude client komt bij een long benchmark uit op 978. De nieuwe op 977. Scheelt dus niks.

• The Genie
  • Laatst online: 23-01 17:01
Mijn Athlon is mooi opgeschoten, 750@893 doet nu 2.97 Mkeys/s i.p.v. zo rond de 2.7 Mkeys /s. Voor P2/3 maakt het niet uit, hier is ook geen geoptimaliseerde core voor geschreven.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Mensen, als het goed is moet deze client op alle systemen ongeveer gelijk presteren, behalve op systemen met Athlons, waar de keyrate met gemiddeld 10-15% toe zal nemen. Verder verbeteringen zitten hem in bugfixes en een paar extra functies. Vooral de Linux versie heeft nogal wat bugfixes ondergaan en heeft een paar extra functies.

Verwijderd

Quote www.tweakers.net :

Athlon bezitters grazen ongeveer 10% sneller met deze nieuwe .460 clients.

Als je via 'Performance related options' > 'Core selection' al een vaste core hebt ingesteld is het noodzakelijk om deze op auto-select te zetten, anders wordt de nieuwe Athlon RC5 core niet gebruikt.
Pagina: 1