Toon posts:

Probleem op HP Omnibook xt1500 (toetsenbord)

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hello mensen,

ik heb een HP Omnibook xt1500 gekocht enige tijd terug, en wel een showroommmodel, dus alles was al geinstalleerd. Op een bepaald moment werd het geheel zo bagger, dat ik mij genoodzaakt zag de herstelschijfjes te pakken :)

Na een flinke formattage enzo, werkte alles weer als sneeuw voor de zon.. behlave het toetsenbord :r. Alle letters zitten op dezelfde plek, maar de toetsen als =, @, -, /, \, ", etc. zijn allemaal op heel andere plekken te vinden, sommigen zijn zelfs helemala neit te vinden.

Ik heb al geprobeerd andere drivers op de harde schijf te installeren, allen zonder resultaat. Ik heb de meest exotische gevallen geprobeerd, maarja, hebben jullie enig idee welke driver ik moet kiezen, enzo? (Er staat hier geen drivers van HP, dat is het gekke)...

Verwijderd

configuratiescherm --> toetsenbord, daarna landinstelling

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 20:56:
configuratiescherm --> toetsenbord, daarna landinstelling
Inderdaad, dat werkt (als ik het even uit mijn hoofd doe) vanaf Windows 95 al zo.... :)

Verwijderd

en niet vergeten je keyboard layout ook nog es te checken

Verwijderd

Topicstarter
in toetsenbord staat ie nu op standaard, en in landinstellingen stond ie al op nederlands :( lay-out chekcen, waar doe ik dat?

• tazcarpteam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

probeer is vs(internationaal)-nederlands

ik heb hem ook gekocht vd week
vertel me jou ervaringen is
vind het wel een lekker laptopje ,het enige waar ik niet zo tevreden over ben is de
geluidskwaliteit.Vooral de standaard windows geluiden vind ik errug brak klinken, en de volume instelling is wel heel optimistisch.Bij stand 1 al vrij hard vind ik.Heb wel het idee dat
het aan de speakers ligt want met koptelefoon klinkt het gewoon goed. ;)

Mijn Specs

Pagina: 1