Videokaart kapot??

Pagina: 1
Acties:

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
Bij 3d spellen werkt mijn videokaart niet.
ik krijg altijd de melding:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>(prog).exe has generated errors and will be closed by Windows.
You will need to restart the program

An error log is being created.[/quote]Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.c.redder/riva.jpg
Volgens mij klopt het volgende niet<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Approx. Total memory: n/a
DirectDraw Acc: n/a
Direct3D Acc: n/a
AGP Texture Acc: n/a[/quote]Mijn kaart hoort 32 MB geheugen te hebben en het lijkt mij dat dit hier weergegeven word.
en die andere 3 dingen die zouden het volgens mij ook moeten doen. (DirectDraw Acc. & Direct3D Acc. in ieder geval wel)

Wet iemand dat er aan de hand is? Is de kaart kapot? Iets verkeerd ingesteld? Ik weet het niet meer.

Verwijderd

Mooi plaatje

Probeer het eens met windows opnieuw installeren en/of de nieuwste drivers installeren. Ik weet niet of je het altijd hebt gehad, maarhet is nog een best bij de tijd kaartje hoor.

• WhiteAss
Ik heb de nieuwste detinator3 drivers geinstalleerd, het is niet altijd al geweest, ik heb ook de mirosoft en de creative drivers geprobeerd.

Verwijderd

installeer de AGP drivers voor je moederbord

• WhiteAss
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 08:21 schreef eschoenmakers het volgende:
installeer de AGP drivers voor je moederbord[/quote]hoe?

Verwijderd

tiz heel makkelijk

men bekijke het merk van het moederbord
dan vullen wij in de internet exploder in:
www.naamvanfabrikant.com
dan halen wij bij de support/drivers afdeling de laatste AGP drivers (of als het een aladdin V of een VIA betreft gelijk een servicepack)

na enige seconden gew8 te hebben kunnen we dit installeren: is dit een exe, gewoon op dubbelklikken, is dit een zip, ook op dubbelklikken en dan uitpakken en dan executen

dan rebooten we windows en alstie dan weer is opgestart heb je hoogstpersoonlijk zelf je agp drivers geinstalleerd
Pagina: 1