Ik zit te denken om een netwerk te bouwen. Alleen als ik dit wil doen heb ik wel ongeveer 40 - 45 meter kabel nodig. Aangezien deze niet te koop zijn moet ik wel overschakelen naar de 100 meter. Wat mijn vraag nu precies is : Ik heb deze kabel uitgezocht : - 100 meter UTP kabel cat-5e op rol Soepel Euro 19,99
Zit er dus ook bij deze kabel de stekkers op ? ( de stekkers om in de netwerkkaart te stoppen ) Zo niet, hoe heten die stekkers, en hoe kan ik dan zelf zo'n kabel + stekkers maken ? Heb ik dan nog eventuele andere dingen nodig ??
En wat houdt precies cat-5e in ? Of kent iemand een kabel van 50 meter of nog iets meer waar dus gewoon zo'n stekker bij aanzit ??
Hopelijk is het verhaal een beetje duidelijk.
Alvast bedankt, KeNYaR
Zit er dus ook bij deze kabel de stekkers op ? ( de stekkers om in de netwerkkaart te stoppen ) Zo niet, hoe heten die stekkers, en hoe kan ik dan zelf zo'n kabel + stekkers maken ? Heb ik dan nog eventuele andere dingen nodig ??
En wat houdt precies cat-5e in ? Of kent iemand een kabel van 50 meter of nog iets meer waar dus gewoon zo'n stekker bij aanzit ??
Hopelijk is het verhaal een beetje duidelijk.
Alvast bedankt, KeNYaR