De comp van mijn ouders is kaduuk. Ze hebben een Duron 700 Mhz met 256 Mb PC133 geheugen.... snel genoeg voor wat zij er mee doen. Nu is alleen het mobo kapot en wilde dus een nieuw mobo voor ze bestellen online.
Ik woon zelf in de States en kan dus niet ff heen-en-weer wippen... ik wilde het bestellen zelf doen (heb Credit Card en Nederlandse rekening) en ik heb al iemand die het bordje bij mijn ouders inbouwt. Het liefste zou ik gewoon de hele handel vooruit betalen, ik vertrouw mijn ouders nog wel goed genoeg dat ze dat wel weer terugstorten
Heb de keus uiteindelijk laten vallen op:
- Asus A7V(133)
- Abit KT7(a)
Aangezien ik met beide bordjes nooit problemen heb gehad leek het de beste keuze.
Nu komt het probleem: WAAR?? Ik heb de Pricewatch al compleet ondersteboven gehaald maar de meeste online shops verkopen em niet meer. Ik weet dat het een iets ouder type is maar aangezien ze al 256 Mb PC133 geheugen hebben (en dus geen DDR) ben ik aangewezen op oudere typen. Voel er niet zoveel voor ze meer op kosten te jagen dan noodzakelijk.
Vraag: weet iemand een online store die een van deze bordjes nog verkoopt?
Voor de duidelijkheid: ik ben op zoek naar een nieuwe met garantie!
Edit: het mag ook best een online store in Duitsland (ik kan duits) of Belgie (ik kan vlaams
) zijn zolang ze maar naar Nederland leveren en ze een Master Card accepteren.
Ik woon zelf in de States en kan dus niet ff heen-en-weer wippen... ik wilde het bestellen zelf doen (heb Credit Card en Nederlandse rekening) en ik heb al iemand die het bordje bij mijn ouders inbouwt. Het liefste zou ik gewoon de hele handel vooruit betalen, ik vertrouw mijn ouders nog wel goed genoeg dat ze dat wel weer terugstorten
Heb de keus uiteindelijk laten vallen op:
- Asus A7V(133)
- Abit KT7(a)
Aangezien ik met beide bordjes nooit problemen heb gehad leek het de beste keuze.
Nu komt het probleem: WAAR?? Ik heb de Pricewatch al compleet ondersteboven gehaald maar de meeste online shops verkopen em niet meer. Ik weet dat het een iets ouder type is maar aangezien ze al 256 Mb PC133 geheugen hebben (en dus geen DDR) ben ik aangewezen op oudere typen. Voel er niet zoveel voor ze meer op kosten te jagen dan noodzakelijk.
Vraag: weet iemand een online store die een van deze bordjes nog verkoopt?
Voor de duidelijkheid: ik ben op zoek naar een nieuwe met garantie!
Edit: het mag ook best een online store in Duitsland (ik kan duits) of Belgie (ik kan vlaams
[ Voor 7% gewijzigd door maartena op 27-01-2003 20:26 ]
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik