Toon posts:

1 pc loopt goed op barricade router 2e pc niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een barricade router smc7004vbr om mijn mxtream internet te delen nu heb ik er 2 pc's op aangesloten 1 pc werkt er perfect op, nu krijg ik met de 2e pc wel verbinding maar dan geeft ie elke keer de melding netwerkkabel niet aangesloten dan 5 minuten later kan ik weer internetten en dan later weer die melding van netwerkkabel niet aangesloten :r wordt er een beetje moe van ik hoop dat iemand mij kan helpen :Z

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

Ik denk niet dat het iets met die router te maken heeft.
Kijk eens na of je het probleem hebt wanneer je de netwerkkabel van die pc eens op een ander UTP-aansluiting steekt in de router? Op die manier ben je zeker dat het niet de fysieke poort is.
Heb je dan nog problemen, dan ligt het aan je kabel of, en dat is waarschijnlijk eerder het geval, aan je netwerkkaart of je moederbord/PSU.
Als je PCI-kaart niet genoeg stroom krijgt zou het volgens mij wel kunnen dat je connectie er soms uit vliegt.
Dus: probeer de netwerkkaart van die andere pc eens in de ene te steken, en zie of je nog problemen hebt.

Veel succes!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp maar ik heb het al gevonden, heb de dns adressen ingevult van mijn provider en het loopt nu perfekt