Toon posts:

Gigabyte GA-7VAXP Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik het moederbord Ga-7VAXP.
In de gebruiks aanwijzing wordt geadviseerd om naar de gigabyte site te gaan om de nieuwste drivers te downloaden.
éénmaal op de site staan er als laatste drivers bijvoorbeeld de 4 in 1 drivers van via versie: 4.38.
Ook de andere drivers zijn al behoorlijk ouder.
Is het vestandig om de drivers te downloaden bij Gigabyte of kan ik op de diverse sites de laatste drivers beter binnen halen?

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Via 4 in 1 kan je gewoon elders downloaden. Over het algemeen zijn de mobo drivers speciaal afgestemd op het mobo zelf dus die kan je het beste daar downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Maar de 4.38 driver was er al ver voor de kt400 chipset.
Ik dacht dat de laatste versie van vie drivers juist een extra ondersteuning gaven voor de kt400

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand verkeerde ervaring met de 4.45 driver op dit moederbord?

Verwijderd

ik draai reeds een 14 dagen met die via 4.45 en alles is stabiel.
ik heb enkel nog 1 probleem, ik zit met corsair 3200 geheugen aan 400ddr maar de fsb van dit geheugen werkt maar aan 342? kan ik hier iets aan veranderen?

Alvast bedankt voor de hulp gasten

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

john: probeer gewoon verschillende versies uit.. Mocht de ene versie prettiger werken dan de andere versie, dan weet je genoeg. Het verschilt echt per systeemconfiguratie en dat kunnen we niet van een afstand voorspellen/ruiken. Jouw systeem raakt daardoor echt niet onherstelbaar beschadigd oid.. Ergo: gewoon even uittweaken :Y)

smurf: lees de handleiding van de moederbord omtrent bepaalde BIOS instellingen ;) En daarnaast, het is niet zo netjes om jouw eigen problemen off-topic in andermans topics te posten.. Zie ook de FAQ Forumgedrag.

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 29-01-2003 10:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.