Toon posts:

Hoe krijg ik m'n website vooraan, bij zoekmachines ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb al verschillende topics doorgenomen, maar begrijp het niet helemaal precies..

Hoe kan ik er nou voor zorgen dat mijn website, vaak/altijd boven aan terrecht komt in zoekmachines ?!? Zijn er speciale programma's voor die je bijvoorbeeld een uurtje laat draaien, en dan "alle" zoekmachines heeft geupdate ?!?

Het veranderen van keywords, levert dat iets op, of is dat min of meer ouderwets ?!?

En wat houd een meta tag in ?!? Wat is het, en wat doet het , had ook iets te maken met zoekmachines ofsow ?!?

,

Hugo

Verwijderd

Je kunt Metatags met zoveel mogelijk woorden toevoegen die woorden bevatten (zoals sex,pr0n,etc etc)
Maar ik vind dit een zeer lame manier van websites promoten. Een heleboel mensen haken dan af.

Verwijderd

Hugo,
je zal het niet geloven, maar juist die zoekmachines waar jij bovenaan wil komen. Kunnen je helpen bij het vinden van al je antwoorden, en dat is echt niet zo moeilijk.

Om je op weg te helpen:
een metatag bevat keywords, daar zoekt een engine op.
Er zijn ook engines die je hele content bekijken.
veel fun en lees de faqs voortaan effies

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Een eerste plek krijg je door een interessante site te bieden die veel over het onderwerp gaat. Een kunstmatig 1e plek veroveren is mijns inziens niet goed :(

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

1) Zorg dat er veel mensen naar jou een link op hun site plaatsen
2) Geef het wat tijd
3) Bied interessante informatie, en wat breder scala dan je goudvis en je voetbaltrofeeën

4) Zorg dat mensen lang blijven plakken op je site, en er ook terug willen komen

Verder denk ik dat dit topic snel een slotje krijgt, daarom typ ik nu ook razendsnel. Deze vraag is al zoveel gesteld. Probeer het eens in de zoekmachine van GoT, vroeger werden er nog wel serieuze antwoorden op gegeven.

Succes, en heb gewoon geduld en een hoop vrienden ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Volgens mij zijn het vooral de meta-tags zoals je al zei. Bovendien moet je ff geduld hebben.

Als je hier kijkt kan je zien dat je via google zelf een textpad bestand van mij kan terugvinden zonder dat daar overige coding aan te pas is gekomen :o

[ Voor 3% gewijzigd door silentsnow op 27-01-2003 19:56 ]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 19:55:
Je kunt Metatags met zoveel mogelijk woorden toevoegen die woorden bevatten
sorry voor de HK-reply, maareh: 8)7

en verder is het natuurlijk lame om je site iets te laten lijken wat het niet is, bij google is het ook een tijd lang zo geweest dat je de eerste 4 pagina's kon overslaan omdat het allemaal pr0n sites waren :(
ben allang blij dat dat niet meer zo is, dus laat de sites met echt goede content ook lekker vooraan staan :)

Verwijderd

Lees eens wat documentatie bij één of meer van die zoekmachines. Ik weiger te geloven dat zij een web-applicatie zonder gebruiksaanwijzing neerzetten, en dan zeggen: "Zoek het maar uit."
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.