Ik heb vandaag een Nokia 8910 gekocht, de zwarte versie en tot mijn grote verbazing zit er een soort groene kleur in het display. Alles is zwart, maar bij sommige balkjes of items zit er een groene kleur doorheen. Hoe kan dit? Het lijkt wel of dit scherm meer kleuren aan kan.
kleurenblindheid?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nee, ik ben niet kleurenblind en hij is zeker niet kapot, deze kleur hoort er echt in te zitten, kijk nog maar eens goed. Bijv in het menu bij "oproep info" het rechterpijltje is ingekleurd met de groene kleur. software versie 3.57 mocht dat wat uitmaken
Verwijderd
Ik heb al eens in meerdere reviews gelezen dat de 8910 meerdere grijswaarden aankan, waardoor het dus kan zijn dat dit af en toe groen lijkt.. Ik was al even snel aan het kijken of ik er iets over terug kan vinden, maar de Nokia.nl site zegt het volgende: "Volledig grafisch scherm met grijstinten, hoge resolutie en heldere verlichting"
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 19:36 ]
Dat begin-geluidje wat je hoor, komt uit de luidspreker die je ook tegen je oor hou als je aan het telefoneren bent.Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 20:19:
Goed als we dan toch bezig zijn... Hoe kan het dat de 8910 een polyphonisch geluidje afspeelt als je hem aanzet, nokia intro geluid. Maar het toestel ondersteunt geen polyphonische ringtones...? vaag
De ringtones komen uit een ander speakertje...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pagina: 1