Zoals iedereen weet is er een mooie inkoop actie op Laupro.
Bij één van de inkoop acties kan je een keuze maken uit de:
Ik wil graag de Titan kopen, omdat deze dus volgens de waarden veel meer airflow oplevert. Deze geeft maar 4 dBa meer en dat is voor mij geen probleem omdat ik toch niet met de pc slaap en meer om de Airflow geef (natuurlijk moet dit niet harder dan 38db zijn op 12 volt).
Nu heb ik dus een discussie met een vriend van mij (JT op dit forum) en die zegt dat de Papst veel beter is en dat de specificaties van Titan niet kloppen, wat moet ik nu geloven?
Waar ik nu op doel is dat er misschien mensen zijn die dit product al reeds gekocht hebben of mensen die dmv specificaties een beter beeld kunnen geven.
Zelf wil ik deze fans gebruiken als case-cooling en 1tje als CPU cooler.
Jullie antwoorden zijn welkom
Bij één van de inkoop acties kan je een keuze maken uit de:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| TITAN TFD-A12025 - Aluminium FAN 120MM -Spanning 12 V DC -Toerental 2000 U/min +/- 10% -max Vermogen: 3,36 Watt -Luchtverplaatsing: ca. 134 m³/h ! -Geluidsproductie: ca. 30 dBa -Levensduur 50.000 h |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| PAPST 4412 F/2GL 120MM -Type: 4412F/2GL -Grootte: 120 x 120 x 25 mm. -Vermogen: 1,25 W. -Toerental: 1600 RPM. -Luchtverplaatsing: 94 m³/h / 55,3 CFM -Geluidsproductie: 26 dBA -Spanning: 12 V -Aansluiting: 3-pin -Lagering: Sintec |
Ik wil graag de Titan kopen, omdat deze dus volgens de waarden veel meer airflow oplevert. Deze geeft maar 4 dBa meer en dat is voor mij geen probleem omdat ik toch niet met de pc slaap en meer om de Airflow geef (natuurlijk moet dit niet harder dan 38db zijn op 12 volt).
Nu heb ik dus een discussie met een vriend van mij (JT op dit forum) en die zegt dat de Papst veel beter is en dat de specificaties van Titan niet kloppen, wat moet ik nu geloven?
Waar ik nu op doel is dat er misschien mensen zijn die dit product al reeds gekocht hebben of mensen die dmv specificaties een beter beeld kunnen geven.
Zelf wil ik deze fans gebruiken als case-cooling en 1tje als CPU cooler.
Jullie antwoorden zijn welkom