Toon posts:

HELLUP!!! HEET HEET AAAAH

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
TJA, de voeding (aopen 300watt) wordt dus errug heet (in sisoft staat ongeveer 60graden) en als ik mn hand achter mn kast houd, wil ik dat ook best wel geloven. Als ik mn behuizing openlaat scheelt dat meteen een graad of tien! Wie weet raad??? Ik heb al een systeemfannetje aan en heb een globalwin vos32 die mn proccie onder de 40 houd

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Mijn zelfde Aopen voeding wordt volgens Sandra 43 graden. Maar dit is niet te voelen. Ik weet niet of je dat getal moet geloven. Ik heb sowieso niet zo'n hoge pet van Sandra op.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

was dit vanaf het begin al zo, of sinds kort is je temperatuur omhoog gegaan?

ik had het namelijk ook, hij werd 50 graden waar ie normaal 30 was en bleek dat er iets met het moederbord verkeerd was, had nog garantie dus dat zat wel goed :)

<edit>
overigens ook aopen
</edit>

hmmz

Verwijderd

zuigt ie lucht de kast in of blaast ie lucht naar buiten. Ik had dus een voeding waarbij de gasten de fan dus lieten zuigen. Dan raak je de warme lucht die stijgt niet kwijt!

Verwijderd

Topicstarter
Hij blaast lucht naar buiten! Ik heb overigens niets veranderd aan mn pc, had het vanaf het begin al

Verwijderd

Sinds wanneer kun je de temp van je voeding meten standaard?

Verwijderd

Topicstarter
Standaard wordt in sisoft sandra je voedingstemperatuur weergegeven (ik denk dat je dan wel een voeding moet hebben met een temp.meter)

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
ja bij mij ook
auxilary fan temp ofzo

PVoutput

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
l;opte nix van sisoft
zegt dat me poweer / aux temp 60 gradne is,,,,
nou dan brand ik me vingers aan de hete lucht die eruit komt