Mech warrior 4 vengeance wil niet updaten

Pagina: 1
Acties:

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:42
hi all,

Ik heb MW4 van iemand geleend, en aangezien hij niet om een key vraagt dacht ik dat ik 'm op zone.com ook wel online zou kunnen spelen.

Maar daarvoor heb je patch V3.0 nodig alleen als ik die probeer te installeren dan krijg ik een melding dat er een error staat in readme.rtf.

Iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?

Dit is de fout:
0036: Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. MW4.exe or MW4x.exe was unable to locate an exact match for a file to be updated, although the patching utility was able to locate a file with the same name as the original file. However, the file found did not have either the same size or checksum as the file that the patching utility is seeking to update. A checksum is a count of bits done for comparison purposes.

[ Voor 43% gewijzigd door Lynx op 27-01-2003 18:15 . Reden: extra info ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je wel de goede update gedownload, er staan op de MW4 site een zestal updates van verschillende taal instellingen...

En anders kun je overwegen om het orginele spel te kopen ;)

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:42
kopen - lenen, boeit niet als ie niet om een key vraagt. En het is geen geripte versie zoals jij insinueerd

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ha, ik had precies hetzelfde probleem toen ik dit spel weer es uit de kast trok :) je hebt een gecopieerde cd en daarop staan de files AL GECRACKED waardoor deze gewoon door de setup gecopieerd worden en daarom niet te patchen zijn (*hebben immers andere grootte)
oplossing: koop de orginele