Toon posts:

beeld veel te breed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gegroet o wijze geesten ;)

als ik een spel opstart, bijv in 800x600 dan word het beeld veel te breed. Er valt ca 15% van van het beeld aan iedere kant weg. In 1024x768 heb ik dit probleem niet.
het gebeurt echter ook als ik mijn pc opstart, het test en windows scherm zijn veel te breed totdat de resolutie in 1024x768 gezet word.

ik heb een creative geforce ddr & 42.70 drivers (41.70 van nVidia site hadden hetzelfde probleem) op een Fujitsu c786 monitor.

hulde aan ieder die mij helpen kan _/-\o_ :)

edit:
verstellen met de knopjes op de monitor werkt helaas niet, het beeld reageert er helemaal niet op (ingame) 8)7

edit 2 / fix :D
ik heb het opgelost hoezee :+
natuurlijk lag het aan mij want ja, ik wilde graag drivers voor dx9 zonder dx9 gebruiken, hehe :/
toch allen bedankt, en bij deze kan er een slotje op :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 17:46 ]

Verwijderd

settings van de monitor zelf staan niet goed dus.
(Die mooie knopjes aan de voorkant)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 20:19

momania

iPhone 30! Bam!

mmm. gewoon even je monitor instellen??

Je monitor houdt per resolutie z'n eigen instellingen bij en die staan dan bij jou op de 1024x768 toevallig al goed of zo....

Welkom op GoT trouwens...

[ Voor 49% gewijzigd door momania op 27-01-2003 17:23 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Inderdaad een kwestie van monitor bijstellen, je monitor verandert bij een andere resolutie ook de refreshrate.
Bij sommige monitoren kan het dan voorkomen dat het beeld nogal verschuift, dat had ik bij mijn oude monitor ook heel erg (Fujitsu ErgoPro e174, 17 inch)

Over het algemeen was het hoe hoger de resolutie, hoe kleiner het werkelijke beeld. (grotere zwarte randen)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
bijstellen met de knopjes helpt dus niet :(
zover was ik zelf ook nog wel gekomen :P
het scherm verandert helemaal niet van breedte met de knopjes hoe smal of breed ik het ook instel, het beeld reageerd niet :S

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 20:19

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 17:26:
bijstellen met de knopjes helpt dus niet :(
zover was ik zelf ook nog wel gekomen :P
het scherm verandert helemaal niet van breedte met de knopjes hoe smal of breed ik het ook instel, het beeld reageerd niet :S
Zeg dat dan gelijk, anders kunnen we er zo weinig mee....

Dan zou ik iig toch eens verschillende versie drivers proberen (de laatste hoeft niet altijd de beste te zijn)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1