[Elastomania] probs met level 20...

Pagina: 1
Acties:

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Een ander Elastomania topic is dichtgegooid, maar dat was omdat ik het alleen maar aanraadde zonder eerst echt goed gezocht te hebben, maar ik ben 'r nu dus helemaal verslaafd aan, en nu zit ik vast in level 20 (upside down)

Eerst haal ik dat appeltje rechts, dan naar links, daar laat ik 't appeltje in de gang liggen omdat je toch nog terug moet en anders kom je niet meer omhoog, lijkt me ook goed. Andere 2 appeltjes daar pak ik wel, dan omhoog.
ff flink scheuren, spring je uiteindelijk tegen een muur, naar beneden, zorgen dat je je hoofd niet stoot, in die soort halfpipe ga je niet al te hard, kom je op 'n platformpje met een appel.
Pak je die appel, dan wordt je een tunnel ingezogen, waar je volgens mij nooit meer uit kan komen, en dus ook niet naar de finish kan. Zoiezo wordt je uiteindelijk zo ver gezogen dat je zo hard gaat dat je het niet meer kan overleven volgens mij...

Iemand een oplossing?

Specs

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
thx voor deze wijziging in 't beleid, hij was me nog niet opgevallen :)
Ik open daar wel een nieuwe, dan mag deze dicht :)

Specs

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Masterdam schreef op 27 January 2003 @ 17:14:
[...]

En dat hoeft in het vervolg ook niet meer ;)
Het is beter als je de volgende keer via topicreport of in Schop een Modje een topicmove aan vraagt dan dat je iedere keer een nieuw topic opent :)

The devil is in the details.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Masterdam schreef op 27 januari 2003 @ 17:14:
Euhh.... nee. Wacht effe :P

Ik heb al een move aangevraagt in Schop een Modje Je kan gewoon doorgaan en wachten tot een modje hem naar het goede forum moved. Niet zomaar een nieuw topic aanmaken terwijl je al een topic hebt aangemaakt over het zelfde probleem... dat heet crossposten.

Lees dit maar even door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
MaRc0 schreef op 27 January 2003 @ 17:15:
[...]

En dat hoeft in het vervolg ook niet meer ;)
Het is beter als je de volgende keer via topicreport of in Schop een Modje een topicmove aan vraagt dan dat je iedere keer een nieuw topic opent :)
ook goed, doe ik dat ;)

Laatste keer dat me zoiets als dit overkwam vroeg ik of ze 'm wilden verplaatsten, en toen gooiden ze 'm op slot met de mededeling 'mag je zelf doen'
Ik vind alles best :)

Specs

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
XceeD schreef op 27 januari 2003 @ 17:16:
[...]
Euhh.... nee. Wacht effe :P

Ik heb al een move aangevraagt in Schop een Modje Je kan gewoon doorgaan en wachten tot een modje hem naar het goede forum moved. Niet zomaar een nieuw topic aanmaken terwijl je al een topic hebt aangemaakt over het zelfde probleem... dat heet crossposten.

Lees dit maar even door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Hehe, ik weet wat crossposten is, m'n reden om 't te doen staat in m'n post hierboven, maar ik zal de nieuwe FAQ ff doorlezen :)

edit:
done

[ Voor 6% gewijzigd door Masterdam op 27-01-2003 17:23 ]

Specs

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
Level 20 World Record Replay... Kijk en huiver... Alle andere levels zijn op Moposite ook te downloaden. Ik heb ze bekeken en ben meteen met Elastomania gestopt...

Verwijderd

sgd > spv

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
DaCoTa schreef op 27 januari 2003 @ 17:32:
Level 20 World Record Replay... Kijk en huiver... Alle andere levels zijn op Moposite ook te downloaden. Ik heb ze bekeken en ben meteen met Elastomania gestopt...
thx m8, ik ga zo ff kijken :)
Ook daarvoor bedankt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Masterdam op 27-01-2003 18:32 ]

Specs

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Hmm... hij zegt dat ie de levelfile niet kan vinden... olp20.lev
Die staat ook idd niet in de .lev directory, maar dat is gewoon level20, ik bedoel, die zou je toch gewoon af moeten kunnen spelen? Andere replays kan ik wel bekijken...

Specs

• Orion84
  • Laatst online: 15:25

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

je moet dus eerst dat linkse appeltje pakken waardoor je omhoog gaat, dan dat tweede appeltje waardoor je omlaag gaat, dan naar links, volgende appeltje ga je weer mee omhoog, dan ga je dus helemaal naar rechts. maar omdat je nu in het begin dat ene appeltje rechts hebt laten liggen kun je daarmee weer aan de grond komen. je gaat dan weer naar links spring dat gangetje in pakt die appel en rijdt naar beneden naar het bloemetje.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Orion84 schreef op 27 January 2003 @ 18:57:
je moet dus eerst dat linkse appeltje pakken waardoor je omhoog gaat, dan dat tweede appeltje waardoor je omlaag gaat, dan naar links, volgende appeltje ga je weer mee omhoog, dan ga je dus helemaal naar rechts. maar omdat je nu in het begin dat ene appeltje rechts hebt laten liggen kun je daarmee weer aan de grond komen. je gaat dan weer naar links spring dat gangetje in pakt die appel en rijdt naar beneden naar het bloemetje.
hmm, ok, ik denk dat ik 't vat, alleen misschien niet helemaal hoe dat 'r rechts uit gaat zien, maar ik ga 't ff proberen :)
Ga je met appeltjes omhoog en omlaag? Dat wist ik helemaal niet, ik dacht dat er gewoon forcefields waren ofzo :)

edit: gehaald, thx man :)

[ Voor 4% gewijzigd door Masterdam op 28-01-2003 00:47 ]

Specs

• Orion84
  • Laatst online: 15:25

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Masterdam schreef op 28 januari 2003 @ 00:13:
[...]

hmm, ok, ik denk dat ik 't vat, alleen misschien niet helemaal hoe dat 'r rechts uit gaat zien, maar ik ga 't ff proberen :)
Ga je met appeltjes omhoog en omlaag? Dat wist ik helemaal niet, ik dacht dat er gewoon forcefields waren ofzo :)

edit: gehaald, thx man :)
graag gedaan, en jah, die appeltjes zorgen ervoor dat de gravity zeg maar tijdelijk van een andere kant komt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1