[ISP] Superweb Simple ISP

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Je eigen Internet Provider.... en ook nog geld eraan verdienen?
Bij superweb kan het allemaal.

Maar moet je dan je eigen webserver hebben, of een eigen computer die als inbelverbinding gaat dienen....

iemand een idee of dit interessant is?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Het enige wat je hoeft te doen is hun geld betalen, meer hoef je niet te hebben.
Om er winst mee te kunnen maken moet je zorgen dat er voldoende gebruikers zijn die van je dienst gebruik maken. Je krijgt immers geld voor de tikken die ze maken.

Je zou er eventueel rijk van kunnen worden als je een heel bejaardethuis mobiliseert om van jouw isp gebruikt te maken of een grote kennisenkring heb die wel over willen stappen. Verder lijkt het me vrij onhaalbaar.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 21:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik kan me niet voorstellen dat er nog hordes mensen zitten te wachten op een particulier die ISP'er is voor telefoon internet.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier nog in gelooft als de naam "Superweb" naar boven komt :P :9

Waarom trouwens deze moeite, de enige mensen zo'n beetje die nog 56k of ISDN hebben internetten toch niet veel, op enkele uitzonderingen daargelaten die geen breedband mogelijkheid hebben.

En hoe kom je als hosting/provider aan de bandbreedte om 100 gebruikers online te hebben, tegelijk?
Dan moet je een 5,6 mbit verbinding hebben :D

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Van Webwereld:
Na een eerder debacle werd Superweb in mei vorig jaar opnieuw gelanceerd. Inmiddels heeft de provider ongeveer 30.000 abonnees.
Blijkbaar wel dus. ;)

Verwijderd

Ik zou me echt een paar keer bedenken voordat je met Superweb in zee gaat. Diverse andere meer betrouwbare bedrijven zoals Euronet bieden ook dit soort diensten aan om inbel accounts te resellen.

Verwijderd

Heineken schreef op 27 januari 2003 @ 18:43:
Van Webwereld:

[...]

Blijkbaar wel dus. ;)
waarvan ik bv 5x geregistreerd heb. en nu via adsl

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-07 11:09

KRASH

Juist ja...

Ik heb nog zo'n superextravoordeel abbo, nooit een rekening van gehad :D