Toon posts:

Aankoop via Internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hm dit forum leek me het meest geschikt voor mijn vraag:

hoe stuur je als Nederlander en "money-order"of "Cashier's Check" ? Het gaat hier om een aankoop via internet, maar ik heb geen creditcard en ben te arm om er voor in aanmerking te komen zonder dat allerlei familieleden voor mij garant moeten staan. QUOTE Send only a money order or a cashier's check -- no cash or personal checks .

Het geld moet overgemaakt worden per post! Maw, de ontvanger heeft alleen een PO BOX in Amerika, waarvan ik de gegevens ken.

Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit doe?

PS als dit toch offtopic is... sorry!! Maar tis internet'related.......

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Money order is gewoon harde valuta in een envelop..cashier's check hebben we in nederland niet dit is een cheque aan toonder..

Verwijderd

Topicstarter
Harde valuta in een envelop?? Er staat toch erg duidelijk, DONT SEND CASH ?! Of bedoel je dit weer anders?

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:52
Wat dacht je van Western Union Bank Transfer? Volgens mij bedoelen ze zoiets. (ff zoeken op Postbank dan weet je wat het inhoud)

Verwijderd

Topicstarter
Ook dat heb ik al gedaan. Bij betalen en buitenland op de postbank site kan je alleeen geld overmaken naar een andere Moneytransfer locatie in de wereld EN je moet beschikken over het rekeningnummer van de begunstigde. Die heb ik dus niet..... dus dat zal ook niet werken?!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
==> SG :)

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:56
ik vroeg me net af "hoe kan hij is SG posten?" maar dat kan ie dus niet :)

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

Verwijderd

SG :? Dit staat in IT hoor? O-) ;)

Verwijderd

als student kun je al een visa kaart aanvragen waar je 1000 euro op kan besteden. Dan hoeft er ook niemand garant te staan. Je moet natuurlijk wel minimaal 18 zijn

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Een Cashiers Check kun je alleen gebruiken binnen de VS en is een gegarandeerde vorm van een check. Vanuit Nederland kun je betalen met een Money Order. Hiervoor kun je naar de GWK bijvoorbeeld alwaar je met cash de money order betaald. Zij versturen dan geld naar de begunstigste.

Zelf denk ik dat het het beste werkt om bijvoorbeeld een Credit Card van iemand te lenen (bijv je ouders) en deze terug te betalen. Scheelt weer in de kosten van een money order.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 20:17:
als student kun je al een visa kaart aanvragen waar je 1000 euro op kan besteden. Dan hoeft er ook niemand garant te staan. Je moet natuurlijk wel minimaal 18 zijn
ja dat is helemaal nie duur, ik heb er ook 1, ben pas 19 geworden, en ben ook student. Kost maar 3 euro per kwartaal!

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Pagina: 1