Ik heb het volgende probleem. Ik heb sinds kort een nieuwe pc met Windows XP (home). De pc deed het verder prima totdat ik de ISDN-kaart van m'n oude pc erin deed. Ik heb, omdat er geen XP drivers voor zijn, de Win2000 driver gebruikt. En jah hoor, de kaart werkt. Inbellen werkt alles doet het prima. Het enige probleem nu is dat de PC niet meer automatisch afsluit. Hij start nu gewoon elke keer op nieuw op als je in styartmenu kies voor "Afsluiten". De enige manier om de pc nu uit te krijgen is handmatig, met de powerknop dus.
Ik weet dat verkeerde drivers er voor kunnen zorgen dat dit probleem ontstaat. Nou had ik ergens gelezen dat er tool zou zijn om dit probleem op te lossen. Weet iemand hier iets van? Of is het de enige oplossing om een nieuwe IDSN-kaart te halen + XP drivers?
Alvast bedankt voor de hulp!
Greetz, Wishjuh
Ik weet dat verkeerde drivers er voor kunnen zorgen dat dit probleem ontstaat. Nou had ik ergens gelezen dat er tool zou zijn om dit probleem op te lossen. Weet iemand hier iets van? Of is het de enige oplossing om een nieuwe IDSN-kaart te halen + XP drivers?
Alvast bedankt voor de hulp!
Greetz, Wishjuh