tpa tpb wat is dit nouvoor een aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
hallo alle

ik heb een vraag ik heb een enermax kast gekocht en wil die aansluiten op mn motherboard maar ik snap iets ff niet in de gebruikaanwijzing van mn motherboard staat iets anders dan mn enermax kast aansluiting op de aansluiting van de enermax staat iets van tpa+ tpa- tpb+ tpb- en vg en vp en shield.
ik vermoed dat het iets mee temaken met het aan en uitzetten en de ledjes van de power en hd maar ik mn gebruikaanwijzing staat iets anders omschreven dus ik snap ff geen zak van kunnen jullie mij vertellen wat tpa tpb betekent en vg en vp
en shield
vg en vp heb ik een vermoeden dat het iets met votage te maken votage power = vp en voltage ground = vG maar de rest snap ik niet .
weten jullie het misschien?? wat tpa en tpb is en shield

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
kan je niet zeggen wat voor soort case het is. zit me helemaal klem te zoeken maar zonder serie nummer kom ik nergens. je kan ook de winkel opbellen om het ff te vragen :)

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
Oops vergeten te zeggen.. :X Het is een enermax CS-3171L series "Rainbow light".
Staat geen instructies bij hun site vcandaar dat ik het hir ook vraag..denk vast dat mensen hier op got het wel weten :D

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Verwijderd

Die aansluitingen zijn voor Firewire oftewel IEEE 1394 :)

Voor correcte aansluiting (pin-out) klik hier