Nvidia detonator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
meuk: nVidia Detonator 42.70?

dit draadje is wat scheef gemod, ook valt het mij op dat er veel reacties als troll waren gemod. miss handig om er na te laten kijken door een 'blauwe' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Ik vind em imho wel aardig staan zo. Echt veel meer punten verdienen veel reacties niet. Veel reacties hebben vaak ook een groot vraaggehalte, die meer geschikt zijn voor GoT, dan de meuktracker zelf.

De welgeteld 4 trollen die zijn uitgedeeld in dat draadje zijn allemaal naar egkok gegaan. Om precies te zijn, naar 1 off-topic reactie, een overbodige en een vreemde dubbelpost van hem. Lijkt me nix aan de hand. Iemand zal zich misschien hebben geirriteerd aan 't off-topic zijn en de dubbelpost. 't Is niet de juiste manier uiteraard, maar ach, ze zijn toch weggemodereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
mjah toen ik er keek, was het allemaal nogal lager dan dat het nu is, en het eea is inderdaad net voor sluiting dichtgegaan.

ik heb het nog eens nagekeken en het waren er idd maar 3 met een trolletje, alleen aangezien ze achter elkaar stonden, niet oplettend gelijk aangenomen dat iemand het hele draadje bewust omlaag heeft gegooid, mja, staat wel goed zo