Ok, ik heb een lycos accoutn met daarop PHP4 en MySQL, hierop is een database gemaakt en leeg, heb de gehele versie van vBulletin 2.2.8 erop gezet, en volledig geinstalleerd, dit gaat allemaal goed todat ik het forum open zie hier, die foutmeldingen bovenaan zien er niet denderend uit voor een forum
, goed, mijn global.php:
dus ik vroeg me af: wat is er fout met regel 14?, overal krijg ik hier verwijzingen naar, kan iemand mij helpen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <?php error_reporting(7); if (isset($HTTP_GET_VARS['explain']) OR isset($HTTP_POST_VARS['explain'])) { $showqueries = 1; $explain = 1; } if (isset($HTTP_GET_VARS['showqueries']) OR isset($HTTP_POST_VARS['showqueries']) or isset($showqueries)) { $showqueries = 1; $pagestarttime = microtime(); } else { $pagestarttime = 0; } // allow script to work with registerglobals off if ( function_exists('ini_get') ) { $onoff = ini_get('register_globals'); } else { $onoff = get_cfg_var('register_globals'); } |
dus ik vroeg me af: wat is er fout met regel 14?, overal krijg ik hier verwijzingen naar, kan iemand mij helpen?