[adsl] Fiberworld

Pagina: 1
Acties:

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Toen ik net op zoek was naar een geschikte ADSL aanbieder, kwam ik ook nog Fiberworld tegen. Ze bieden (met name voor de instappakketen) vrij gunstige tarieven, Fair Use Policy, en statisch IP.

Aangezien dit hele bedrijf nergens op t forum te vinden is, was ik eigenlijk benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Verwijderd

Kheb er weles reclame van gehad omdat ik een rendo dekooi gebruiker was, ze probeerden me andere alternatieven aan te smeren, maar verder geen ervaring mee.

Verwijderd

/me wou net soortgelijk topic openen............

ondanks 0 results.... toch maar ff gescrolled.... ben ik blij

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Die Harry heeft me toch een een bedrijven he, ongelofelijk ;). Ik zou persoonlijk voor een provider kiezen waarvan je zeker weet dat je goed zit, die gewoon net zo duur is. Xs4all of Demon ofzo :).

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

jep schreef op 27 January 2003 @ 17:49:
Die Harry heeft me toch een een bedrijven he, ongelofelijk ;).
Tja, thuis zitten is ook niks. ;)

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
Ik heb adsl via Fiberworld besteld, op maandag besteld en dinsdag de bevestiging in huis. Nu is het nog wachten op de KPN. Ik heb dus nog geen ervaringen met het netwerk van Fiberworld. Ik las op hun site dat ze al wel grootte projecten in Utrecht hebben gedaan. En tja je kunt kiezen voor betrouwbaar, maar wie weet pakt dit ook wel positief uit, ik hou jullie op de hoogte.

http://specs.tweak.to/6635

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 15:12:
Kheb er weles reclame van gehad omdat ik een rendo dekooi gebruiker was, ze probeerden me andere alternatieven aan te smeren, maar verder geen ervaring mee.
Met Rendo de Kooi hoef je niet zo blij te zijn helaas :/
Ik heb het een paar keer gezien bij een klant en ik was niet onder de indruk.

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
Nou ik heb het nu draaien met fiberworld en kan niet anders zeggen dan dat alles super geregeld was en de verbinding ook prima is!

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

nu nog even wachten ofdat die verbinding ook goed blijft...

/me heeft nog even, gaan ergens van de lente/zomer verhuizen naar plaats met ADSL

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Fiberworld is een goeie ADSL aanbieder,....
Een kennis van me had ut besteld 1,5 week later was alles klaar en t werkt perfect.

:9

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Xs4all duurde 10 dagen hierzo, van aanvraag tot online ;). Dan weet je zeker dat 't goed is.
Pagina: 1