Hey, ik ben net eens op pad gegaan om die cam eens goed te testen. Wat me opviel was het volgende:
het statuslampje zit ellendig geplaatst... Ik kan mijn rechteroog nl. maar moeilijk dichtknijpen als het linkeroog nog open is, en als je met het linkeroog door de optische viewfinder (kijkraampje) tuurt dan krijg je dus het licht van dat stomme LEDje in je oog. Werkt nie zo handig, maar dat went vast nog wel.
Gevoelsmatig begint het ding al vrij snel te blaten over low-battery-gedoe. Desalniettemin kun je er dan nog gewoon 30 foto's mee maken, en dat in een tijdsspanne van 1 uur. Ook een beetje wazig dus.
Tijds-kritische opnames (toffe auto die voorbij gesjeesd komt) vereist ook nogal wat oefening, denk ik. Ik zit nu 3 seconden van tevoren op de knop te rossen, voordat die lens er uberhaupt is en ik een foto heb gemaakt van een lege straat.
Overgang licht-donker neigt nogal naar donker, wanneer je de flitser uitzet.
Dit waren enige puntjes van kritiek, maar voor de rest ben ik zeer in mn nopjes met deze cam. Ik bedoel, het is mijn eerste digicam dus ruimte voor verbetering zal er allicht zijn.
En nu moet ik dus helemaal teruglopen... aardig eindje
Aardig uitzichtje, vandaag
Ow ja, die lelijke Timestamp moet ik nog uitzetten...