Asus V3800TNT2 & Detonator

Pagina: 1
Acties:

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 14:05
Luistert... ik heb dus zo'n V3800 (32MB) en Asus laatste drivers voor W2000 komen uit april, nu wil ik wel bij blijven met ontwikkelingen en zie ik op T.net vaak iets over Detonator drivers staan, heeft dit ook nut voor mij en hoe werkt zoiets en wat is 't? Of kan ik ergens anders betere drivers voor m'n "oude" kaartje vinden?

Cheers

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Tenzij je de TVR of deluxe versie hebt (met TV-in) kan je de Detornator Drivers gewoon gebruiken. Deze installeren exact als normale drivers, alleen staat er dan iets van 'nVidia TNT2' in plaats van 'Asus V3800'

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 14:05
Is er dan nog verschil tussen de drivers? Of kan ik gewoon nieuwste versie pakken?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb wel een TV-in en video out versie, en W2K en de nieuwste detonator driijvers, en ik heb geen enkel probleem. Gewoon proberen, en als je een beetje para bent eerst effe een image bakken van je NT schijf, altijd handig trouwens.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37
Het lukt mij ook met de magic dus alleen tv out maar de snelheid van de videokaart gaat filnk achteruit :(

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 21:51 schreef RubZie het volgende:
Ik heb wel een TV-in en video out versie, en W2K en de nieuwste detonator driijvers, en ik heb geen enkel probleem. Gewoon proberen, en als je een beetje para bent eerst effe een image bakken van je NT schijf, altijd handig trouwens.[/quote]Ik krijg dat kreng niet aan, TV-out.
Draai ook met W2k maar wat voor versie is de laatste, en heb je ook effe een linkie

And The Only One

Pagina: 1