Windows family aanmeldings probleem

Pagina: 1
Acties:

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Hallo,

Ik wil graag op een pc met windows 98 dat hij NIET om een username/password vraagt bij het opstarten. Nou heb ik het aanmelden op Windows family gezet, normaal krijg ik dan nooit meer een aanmeldvenster, maar bij deze pc krijg ik nu
een venster waar ik een username moet selecteren en een password moet ingeven. Dit wil ik dus niet, hoe krijg ik die nou weg en wel de goede windows family aanmelding?

Alvast bedankt

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Niemand?? :(

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

zipper646

...shit happens

Zodra je het venster ziet van Familie login, geen password invoeren en op 'ok' klikken.
De volgende keer als je de pc opstart gaat windows gelijk door naar het bureaublad.

Ik weet niet zeker of dit ook werkt als je een nic hebt in je pc... :D

[ Voor 4% gewijzigd door zipper646 op 28-01-2003 05:24 ]

Apple iMac 2013

Verwijderd

of en tweak progje downloaden dan kan je het ook uitzetten...

Verwijderd

TweakUI

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
Family logon :? bij mij is het toch echt Windows Logon.. wat je ff moet omzetten bij netwerk properties.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Je logon even op 'windows logon' zetten, en daarna even je HD doorzoeken op .pwl bestandjes en deze wissen. Daarna computer opnieuw opstarten, 1 keer naam/wachtwoord ingeven en gaan met die banaan.

Mocht dat niet willen werken, tweakui downloaden en even instellen dat ie naam/wachtwoord uit zichzelf invult..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 06:38:
Je logon even op 'windows logon' zetten, en daarna even je HD doorzoeken op .pwl bestandjes en deze wissen. Daarna computer opnieuw opstarten, 1 keer naam/wachtwoord ingeven en gaan met die banaan.

Mocht dat niet willen werken, tweakui downloaden en even instellen dat ie naam/wachtwoord uit zichzelf invult..
Lijkt me verstandig dat je ze dan ook ff uit sytem.ini haalt (bevindt zich in de Windows dir) ;)
Pagina: 1