Jo, ik heb een duidelijk zwaar luxe probleem. Normaliter als ik foto's maak heb ik genoeg aan mijn 64 MB kaartje. Als deze vol is pak ik nl. de laptop en pomp ik me camera leeg.
Nu is het geval dat ik in de zomer voor 22 dagen naar Kenia & Tanzania ga.
Probleem... ik ga tijdens deze vakantie niet 'mijn laptop van de zaak' meenemen om de camera leeg te trekken. Op dat moment heb ik overduidelijk niet genoeg aan 64 mb, want als ik wil kan ik dat in 1 dag volschieten.
Nu kan ik natuurlijk een lagere resolutie gaan schieten, en 2 kaartjes van 128 mb erbij halen, zodat ik een heel eind verder kom met fotograferen, maar eigenlijk vindt ik dit zonde van het geld, omdat ik normaliter het red met 64 mb, en dat ik dus na de vakantie eigenlijk 2 x 128 mb voor nop heb liggen.
Ik zoek dus eigenlijk iets anders. Is het bijv. mogelijk een mobiele schijf van 1 Gb te huren waar ik mijn Smartmedia kaartjes in kan stoppen en leeg kan trekken bijv ? Of hoe lossen jullie dat op ?
Nu is het geval dat ik in de zomer voor 22 dagen naar Kenia & Tanzania ga.
Nu kan ik natuurlijk een lagere resolutie gaan schieten, en 2 kaartjes van 128 mb erbij halen, zodat ik een heel eind verder kom met fotograferen, maar eigenlijk vindt ik dit zonde van het geld, omdat ik normaliter het red met 64 mb, en dat ik dus na de vakantie eigenlijk 2 x 128 mb voor nop heb liggen.
Ik zoek dus eigenlijk iets anders. Is het bijv. mogelijk een mobiele schijf van 1 Gb te huren waar ik mijn Smartmedia kaartjes in kan stoppen en leeg kan trekken bijv ? Of hoe lossen jullie dat op ?