Als er in een thread ongemodde maar wel modbare reacties staan, staat deze in de modqueue. Alleen bij het aantal ongemodde reacties telt hij ook de niet meer modbare op. Alhoewel het nu niet direct een immens probleem is, vind ik het nogal onelegant. Kan hier misschien iets aan worden gedaan?
Mja, dat probleem bestaat al langer. Ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat is gedaan ivm de performance. Als hij ook nog eens per artikel alle reacties moet gaan doorlopen om te kijken of je daar mag modden wordt de modqueue te traag om realtime te genereren. Ik wil geen 'trage' pagina's op t.net ivm het risico dat kleine vieze ettertjes zo'n pagina gaan DoSSen op hun Chello verbinding.
En zou het dan misschien mogelijk zijn om deze optie wel te hebben voor Lieve Modjes/PM? Of weegt het voordeel dan nog niet op ten opzicht van het nadeel (trage pagina)?Femme schreef op 27 January 2003 @ 16:29:
Dat is gedaan ivm de performance. Als hij ook nog eens per artikel alle reacties moet gaan doorlopen om te kijken of je daar mag modden wordt de modqueue te traag om realtime te genereren. Ik wil geen 'trage' pagina's op t.net ivm het risico dat kleine vieze ettertjes zo'n pagina gaan DoSSen op hun Chello verbinding.