Verwijderd
Ben niet echt een supertechneut maar kan iemand de flashsoftware niet manipuleren? (bijv. met HEX-editor de sofware versie aanduiding in het scherm veranderen)
Als R6A->R7A net zo'n vooruitgang is als van R5D->R6A kan ik trouwens niet wachten tot 'ie uitkomt... jummmmm...
Verwijderd
Verwijderd
En waar kan je de nieuwste programs downloaden om hem effe te upgraden.
niet. moet je bij servicepoint zijn. en nee das niet nieuw.Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 21:46:
Hoe kom je er achter welke software versie je hebt?
En waar kan je de nieuwste programs downloaden om hem effe te upgraden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Ik weet al hoe het werkt.P5ycho schreef op 27 January 2003 @ 22:06:
[...]
niet. moet je bij servicepoint zijn. en nee das niet nieuw.
Wat zijn de voordelen dat je upgrade?
Hij werkt prima alleen sms is langzaam en k*t.
Voor de rest heb ik niet echt een super bereik als ik buiten de stad ben.
(kpn prepay)
tamelijk veel bugs in, een grote bug is dat de standby tijd flink achteruit gaat,
maar hij zal wel binnenkort uitkomen.
je hebt al wel mms support enzo? zo niet -> upgraden, als je dat al wel hebt zal er weinig nieuws inzitten waarschijnlijk, tenzij je zo'n communicam gebruikt.Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 22:10:
[...]
Ik weet al hoe het werkt.
Wat zijn de voordelen dat je upgrade?
Hij werkt prima alleen sms is langzaam en k*t.
Voor de rest heb ik niet echt een super bereik als ik buiten de stad ben.
(kpn prepay)
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
mms zit toch al standaard in de t68i??P5ycho schreef op 27 January 2003 @ 22:32:
[...]
je hebt al wel mms support enzo? zo niet -> upgraden, als je dat al wel hebt zal er weinig nieuws inzitten waarschijnlijk, tenzij je zo'n communicam gebruikt.
en om de communicam te gebruiken hoef je toch ook niet te upgraden? Met mijn t68(met r2e006) gaat die toch zonder problemen...
True true ! Alleen heb je wel het voordeel met de R6A software, dat wanneer jeDaRKie schreef op 28 januari 2003 @ 00:35:
[...]
mms zit toch al standaard in de t68i??
en om de communicam te gebruiken hoef je toch ook niet te upgraden? Met mijn t68(met r2e006) gaat die toch zonder problemen...
gebruik maakt van een MCA-25, hij ook de inzoom functie ondersteunt.
Verwijderd
Buiten de vele bugs zullen er toch ongetwijfeld voordelen zijn! Zeker als de firmware meer stroom vreet. kun je daar ook wat over vertellen?Wisey schreef op 27 January 2003 @ 22:17:
R7a is inderdaad al uit, maar niet via de officiele wegen. Er zitten namelijk nog
tamelijk veel bugs in, een grote bug is dat de standby tijd flink achteruit gaat,
maar hij zal wel binnenkort uitkomen.
Verwijderd
zoom?!?! serieus? Werkt dat ook met de MCA-20? Gelijk ff naar een SP gaan..Wisey schreef op 28 januari 2003 @ 00:57:
[...]
True true ! Alleen heb je wel het voordeel met de R6A software, dat wanneer je
gebruik maakt van een MCA-25, hij ook de inzoom functie ondersteunt.
ik denk niet dat dit op de mca-20 ook zal gaan. Zoomen is een extra functie op de mca-25 die de mca-20 niet heeft, dus ...Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 12:04:
[...]
zoom?!?! serieus? Werkt dat ook met de MCA-20? Gelijk ff naar een SP gaan..
Hopelijk ben ik verkeerd, dan ga ik mijn firmware ook eens laten upgraden, gaat me wel 25euro kosten
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Daarom dat ik nog altijd met de r2e006 zit, elke nieuwe firmware erop laten zetten zou redelijk duur zijn
Maar nu dat ik gelezen heb dat de menus en dergelijk veel vlotter gaan met de laatste firmware ga ik toch maar eens 25euro weggooie
Verwijderd
ik heb ff naar de specs gekeken, beide cam's hebben exact hetzelfde. er staat niet bij de mca-25 extra zoom mogelijkheden heeft ..DaRKie schreef op 28 January 2003 @ 12:32:
[...]
ik denk niet dat dit op de mca-20 ook zal gaan. Zoomen is een extra functie op de mca-25 die de mca-20 niet heeft, dus ...
Hopelijk ben ik verkeerd, dan ga ik mijn firmware ook eens laten upgraden, gaat me wel 25euro kosten
Ik heb versie R5C001. Is die recent of niet?
toch heeft de mca-25 een zoomfuncutie...Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 14:42:
[...]
ik heb ff naar de specs gekeken, beide cam's hebben exact hetzelfde. er staat niet bij de mca-25 extra zoom mogelijkheden heeft ..
http://www.sonyericsson.c...9974%26LM%3DPSM_V%26R%3D1
linksboven naast het fototje staat er: Digitale zoomfunctie
en dat heeft volges mij de mca-20 niet
wel, volges mij is het zo:Hoe gaat die versie telling eigenlijk? Ik snap er niet veel van. Letters dan weer cijfers etc.
Ik heb versie R5C001. Is die recent of niet?
het 2de getal ( 5 bij jou) is de versienr, de laatste versie is 6, dus hoe hoger dit getal, des te nieuwer
de code achter dit getal is volgens mij de update van deze versie, dus ook in stijgende volgorde
r5c001 is ouder dan r5d001
als ik me niet vergis
[ Voor 34% gewijzigd door DaRKie op 28-01-2003 16:10 ]