Wie weet hoe het mogelijk is om met DirectVobSub de ondertiteling wat naar beneden te verschuiven. Heb al beetje geklooid met 16:9 en 4:3 enzo maar dat hielp allemaal niets. Weet iemand hoe dit wel mogelijk is?
Volgens mij stond daar bij de instellingen een optie voor (kon je de procentuele positie van de sub t.o.v. de onderkant van het scherm mee instellen volgens mij).
(om bij de instellingen te komen film openen in mediaplayer2 (oude mediaplayer dus), rechtermuisknop in beeld, eigenschappen, dan vobsub aanklikken en eigenschappen geloof ik)
(om bij de instellingen te komen film openen in mediaplayer2 (oude mediaplayer dus), rechtermuisknop in beeld, eigenschappen, dan vobsub aanklikken en eigenschappen geloof ik)
[ Voor 36% gewijzigd door pagani op 27-01-2003 14:15 ]
Ik gebruik altijd Bsplayer, daarmee kan je de ondertiteling "verslepen".
Werkt wel erg gemakkelijk.
Werkt wel erg gemakkelijk.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Roep tijdens het afspelen de eigenschappen van DVobsub maar eens op, op het scherm wat je dan krijgt staat meteen wat je zoekt. Zeker overheen gekeken??

Schakel de "Override placement" in en je kunt mbv de settings daar de locatie veranderen...

Schakel de "Override placement" in en je kunt mbv de settings daar de locatie veranderen...
[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 27-01-2003 16:16 ]