Toon posts:

Het gebruiken van winroute

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gaan gebruiken:
- Win2K op de server
- Winroute

Het probleem:

Op de server staat een tabel met alle ip-adressen van het netwerk. In die tabel staat er voor elk adres of deze op internet mag of niet en of het een administrator is of niet. Nu wil ik Winroute gebruiken op Win2K om ervoor te zorgen dat wanneer een client zichzelf aanmeld en hij heeft geen rechten tot het internet, hij ook niet op het internet kan komen. En wanneer het een administrator is, dat hij de tabel dan kan bijwerken...
Is dit mogelijk met winroute??

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De meeste instellingen van Winroute zitten in het register. Als je een proggeltje zou maken dat het register bijwerkt met de waarden uit je tabel zou je een heel eind komen.

Ik snap niet precies wat je probeert te doen, maar je kunt in Winroute ook gewoon NT users importeren. Is dat niet genoeg? Wat probeer je PRECIES te doen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ook handig dat je ff aangeeft wat voor tabel het is :X

Plaintext, SQL, Excel, CSV :?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu wat beter proberen uitleggen in een .doc bestand. die is hier te vinden:
http://people.zeelandnet.nl/fuckdapluk/voorbeeld.doc

Ik hoop dat het nu wel wat duidelijker is (ik weet dat ik nogal vaag ben nl.)

Ik weet nog niet wat voor soort tabel het is (ik wacht het antwoord daarop nog af)

Verwijderd

Topicstarter
Nu draait PostgreSql.
maar het liefst willen we de tabel nu in mysql hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 12:53 ]