Als ik meerdere domeinen wil laten hosten met 1 pakket, hoe heet dat dan? Of kun ja altijd meedere domeinen naar 1 dir laten verwijzen? (Dus meerdere sites plaatsen op 1 dir)?
Op 1 directory zou ik zeker niet doen, maar je kan wel meerdere sites op 1 IP adres laten werken.
Dat kan nl. door de host header van de website.
je Kan ook meerdere IP adressen op 1 server laten draaine, en per website 1 IP adres gebruiken. Maar leg eens uit, wat heeft dit met PNS te maken..
Dat kan nl. door de host header van de website.
je Kan ook meerdere IP adressen op 1 server laten draaine, en per website 1 IP adres gebruiken. Maar leg eens uit, wat heeft dit met PNS te maken..
Ik wil op een goedkope wijze meerdere niet commerciele sites op 1 plek stallen. Dus meerdere ip gaat niet op ivm de prijs... En het ip nummer deel ik al met alle andere gebruikers... En hoe zo niet op 1 dir?
Tgaat toch over servers hiero?
Tgaat toch over servers hiero?
Aan je hoster vragen, die moet dit regelen. Dit valt overigens meer onder NT dan PNS.Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:56:
Als ik meerdere domeinen wil laten hosten met 1 pakket, hoe heet dat dan? Of kun ja altijd meedere domeinen naar 1 dir laten verwijzen? (Dus meerdere sites plaatsen op 1 dir)?
Verwijderd
hostheaders gebruiken. zo kan je idd meerdere sites op 1 ipnummer draaien, zonder de port te veranderen... zie bv iisadministrator.com
Hint : Virtual Host Headers 
Enfin, dit is geen PNS topic.
Move NT + slot
Zoeken naar "Virtual Host headers"
Enfin, dit is geen PNS topic.
Move NT + slot
Zoeken naar "Virtual Host headers"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()