Toon posts:

hosting van meer domeinen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik meerdere domeinen wil laten hosten met 1 pakket, hoe heet dat dan? Of kun ja altijd meedere domeinen naar 1 dir laten verwijzen? (Dus meerdere sites plaatsen op 1 dir)?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Op 1 directory zou ik zeker niet doen, maar je kan wel meerdere sites op 1 IP adres laten werken.
Dat kan nl. door de host header van de website.
je Kan ook meerdere IP adressen op 1 server laten draaine, en per website 1 IP adres gebruiken. Maar leg eens uit, wat heeft dit met PNS te maken..

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op een goedkope wijze meerdere niet commerciele sites op 1 plek stallen. Dus meerdere ip gaat niet op ivm de prijs... En het ip nummer deel ik al met alle andere gebruikers... En hoe zo niet op 1 dir?
Tgaat toch over servers hiero?

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:56:
Als ik meerdere domeinen wil laten hosten met 1 pakket, hoe heet dat dan? Of kun ja altijd meedere domeinen naar 1 dir laten verwijzen? (Dus meerdere sites plaatsen op 1 dir)?
Aan je hoster vragen, die moet dit regelen. Dit valt overigens meer onder NT dan PNS.

Verwijderd

hostheaders gebruiken. zo kan je idd meerdere sites op 1 ipnummer draaien, zonder de port te veranderen... zie bv iisadministrator.com

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hint : Virtual Host Headers :Y)

Enfin, dit is geen PNS topic.
Move NT + slot

Zoeken naar "Virtual Host headers"

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1