Daar gaan we nog een keer, aangezien mijn vorige vraag een zogeheten 'script-request' was.
Ik heb aan modules gedacht waarmee ik dan bepaalde virtuele directory settings van IIS dan per sessie uniek maak en dat soort.
Hetgeen ik dus wil weten is, denk ik dan te moeilijk? Hebben jullie een makkelijkere oplossing?
M.a.w. ik doe geen script request, ik doe een aanvraag voor ideëen, aangezien ik een beetje vastloop.
(dit is toch niet strafbaar hoop ik whoami?)
Wat ik dus bedoelde was, zou iemand mij kunnen helpen in wat voor een richting ik het moet zoeken.Hoi mensen,
Ik weet niet of het in deze thuis hoort, maar ik zit met een klein probleempje.
Ik wil files, die ik beschikbaar stel via een member gedeelte, beschermen tegen zogeheten deeplinks. De files die beschikbaar gesteld worden via dit gedeelte staan in een map, die niet beschikbaar zijn, zijn nu nog benaderbaar via links.
Weten jullie een tool/routine/script waarmee ik deze files zou kunnen beschermen tegen dit deeplinken?
Heb al flink lopen zoeken op internet, maar ik kan zo 1-2-3 niets vinden.
Ik heb aan modules gedacht waarmee ik dan bepaalde virtuele directory settings van IIS dan per sessie uniek maak en dat soort.
Hetgeen ik dus wil weten is, denk ik dan te moeilijk? Hebben jullie een makkelijkere oplossing?
M.a.w. ik doe geen script request, ik doe een aanvraag voor ideëen, aangezien ik een beetje vastloop.
(dit is toch niet strafbaar hoop ik whoami?)