Ik ben bezig met het opzetten van een ftp connectie met de 'Internet Transfer Control' van VB6.
Het is me gelukt om een connectie op te zetten, door het inloggen met anonymous.
Maar daarna wil ik nog een keer kunnen inloggen, een zogenaamde sublogin. Is dit uberhaubt mogelijk. Hieronder mijn code.
De bovenstaande code werkt, ik wil echter nog een keer inloggen met gebruiker test, dit werkt echter niet (zie gecommentarieerde code). Wat is er mis?
Het is me gelukt om een connectie op te zetten, door het inloggen met anonymous.
Maar daarna wil ik nog een keer kunnen inloggen, een zogenaamde sublogin. Is dit uberhaubt mogelijk. Hieronder mijn code.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Private Sub connect2FTP() Dim lsDirList As String Inet1.Protocol = icFTP Inet1.URL = "ftp.blaat.nl" Inet1.UserName = "anonymous" Inet1.Password = "anonymous" Text1.Text = "[OPEN] Connection " & vbCrLf & Text1.Text executeCommand ("ls") waitCommand lsDirList = Inet1.GetChunk(1024, icString) Text1.Text = "[LS]: " & lsDirList & vbCrLf & Text1.Text 'waitCommand 'executeCommand ("user test") 'waitCommand 'executeCommand ("test") 'waitCommand End Sub |
De bovenstaande code werkt, ik wil echter nog een keer inloggen met gebruiker test, dit werkt echter niet (zie gecommentarieerde code). Wat is er mis?
Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC