Welke temp sensor is het nou?

Pagina: 1
Acties:

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18
Heb laatst MBM5 gedownload om de temp van mijn proc eens bij te houden, maar ik heb geen idee welke van de 500 temp sensors de juiste is?

Ik heb er 3 gevonden die wat aangeven, dat zijn Via686A-1, Via686A-2 en Via686A-3..

De eerste geeft zo rond de 10 graden aan, de 2e geeft 3 en de laatste 77..

Nu zit ik toch te twijfelen tussen die 2 want 33 lijkt we wat laag en 77 wat hoog..

Waar goed, weet iemand hier de juiste sensor?

Verwijderd

ach.... mn cpu is ook bijna 80 geweest.. ( mn fannetje in mn orb zat vast door mn ide kabel :()... maar gelukkig geen trauma aan overgehouden...

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Ik heb een KT7-Raid.. zelfde probleem..

Sensor 3 is bij mij de CPU zelf, Sensor 1 en 2 blijven vrij dicht in elkaars buurt, zit tussen de 0-4 graden verschil tussen.

Geen idee welke nou precies wat is..

Sandra zegt dat het mijn powersupply is maar maakt daar ook gelijk 99 graden van, en het dicht houden van de ventilatie openingen van die voeding heeft geen effect..

IP Rocks

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:46

Floor-is

5.2

Sorry ik kan het echt niet laten. Ik ben denk ik een beetje te melig ofzo.

"Euh nou die ene, nee niet die daar, die andere, ja die, of nee, toch? Euh nou weetje euh ik denk die, maar ik weet het niet zeker."

Wat je het beste kunt doen is MBM ff draaien met je kast open. Als MBM bijvoorbeeld 70/33/3graden aangeeft en je heatsink voelt niet erg waarm aan, dan zal het wel die andere zijn, oftewel die van 33 graden. Wat die van 3 graden dan doet, is ook mij een raadsel.

Bericht hierboven

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ik heb een k7tpro, 3 sensors... sensor 1 zit rond de 30 graden (voeding?), sensor 2 zit op ca. 38 graden (ceepeejoe) en sensor 3 zit op ongeveer 21 graden (moederbord?) Wat ik zeker weet is dat sensor2 bij mij van de processor is... die andere 2? ze veranderen wel, maar waar ze van zijn....

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:21
kep een kt7

en in me boekje staat dat ik 2 sensoren aan boord heb...maar ik kan ook met mbm die die sensoren kiezen
en die 2 zitten dicht bij elkaar...de ander iz zoizo cpu..en hij geeft me powe /aux temp aan...wist neit dat daar een sensor zat...zit er ook niet...maar is 80 graden zegt ze...klopt dus niet
sisoft sandra heeft het weleens goed fout :)

PVoutput

Verwijderd

Kijk gewoon in je bios bij Temp daar staat meestal bij waar de sensor zich bevindt. Dan ff Windhoos opstarten en kijken welke bij elkaar horen.

DUH!!!!!

:)
Pagina: 1