dmz host

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hallo,
Ik bebruik een BIPAC-640 SE Broadband Firewall Gateway router met de laatste firmware. Ik wil voor een bepaald ip adres op mijn netwerk een dmz instellen. Ik heb dit ip adres netjes ingevoerd in de software van mijn router, maar ik heb niet het idee dat dit effect heeft.
De reden waarom ik van mijn firewall af wil is dat ik Dc++ gebruik, en dat ik met meer gebruikers bestanden kan delen als ik niet achter een firewall zit. Een ander probleem is dat ik niet online kan gamen. Zijn er mensen die weten wat ik moet doen om mijn firewall correct uit te schakelen?

Als ik niet duidelijk ben geweest in mijn vraag: laat maar horen, ik wil namelijk echt van die firewall af.

Dank,

Bart

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Ook voor een DMZ moet je portmappen.

Waarschijnlijk kan jij alles wat je wilt, wanneer je de jusite poorten door mapped naar je interne IP adres. Daar hoef je echt niet voor in een DMZ te zitten hoor . ;)

Hier kan je alles vinden.:
Het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 18% gewijzigd door Equator op 27-01-2003 10:59 ]

Verwijderd

Welkom op GoT, lees eerst nog ff de FAQ Network Troubleshooting

Groeten hoeft op Tweakers niet: Gaat min of meer automatisch :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

Het Grote Poortmappingsverhaal
+ ff zoeken + handleiding van router

CyberJ schreef op 27 januari 2003 @ 10:58:
Ook voor een DMZ moet je portmappen.

DMZ op een home routertje is niet wat volledig hetzelfde wat je normaal onder DMZ verstaat.
DMZ op home routers is gewoon "forward alles naar dit IP wat niet in de nat tabel staat"
Daarvoor hoef je niet te portmappen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.