Toon posts:

errug trage dpc client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hellup!!!
ik heb mijn buffer groter ingesteld en nu is mijn ksnelheid teruggelopen van 0,6 mk naar 0,3 mk dit is al niet al te snel voor een AMD K6-2 450, dus heeft iemand hier een oplossing voor? (liefst natuurlijk nog snel dan 0,6 mk :)))

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Heb je toevallig ook de project-priority veranderd?

project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

Join [Dutch Power Cows] Team Frikandel Speciaal www.zqcentral.com

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Hej naamgenoot (I'm not too happy with that maar goed wat doe je eraan...ik heb de naam Ruben al geregd maja... :))
Ik zou effe naar 2koeien gaan en een proggie downen dat je CPU in de gaten houdt, en dan vooral de proggies die hem aanspreekt, dan kun je precies zien wie of wat jouw CPU time opeet, en of je koe wel genoed time krijgt vooral :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

RubZie bedoelt een WinTop-achtig dingetje. :)

Verwijderd

Topicstarter
kewl Rubzie...waar ken ik de downl.? :)
ow..RC5 staat als eerste in de lijst..moet tohc? ofnie?

Verwijderd

Topicstarter
kewl Rubzie...waar ken ik de downl.? :)
ow..RC5 staat als eerste in de lijst..moet toch? ofnie?

Verwijderd

Topicstarter
hmm..heb priority aangepast, -bench uitgevoerd en em op de beste ingesteld, en zit nu op ongeveer 0,5/0,4 mk..terwijl hij via -bench toch echt 0,67 mk aangeeft..ik doe verder helemaal nix en heb ook geen programma's open staan! iemand nog een ideetje?

• The Genie
  • Laatst online: 23-01 17:01
Je zou de laatste pre-release kunnen proberen, hier zit een geoptimaliseerde Athlon core in. Je hebt wel geen Athlon, maar het is een AMD processor, het proberen waard.

• The Genie
  • Laatst online: 23-01 17:01

• Tuinhark
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

The Genie, ik ben ook een bezitter van een K6-2/450 en heb die nieuwe core ook al getest (Windoos en Linux), maar die nieuwe client gaat zelfs langzamer! (met dezelfde core!) Het scheelt niet al te veel, maar alle beetjes helpen. Ik blijf lekker met de huidige client grazen. :)

Ruben123, switch naar Linux. Dan gaattie 2x zo snel. No kidding! Ik heb dat probleem van jou ook nl. :'(
Pagina: 1