toegegeven, mijn reactie was een beetje flauw en trollerig. Blijf ik wel vinden dat zo'n uitgebreide huisstijl online toch niet interesant is voor jan met de korte achternaam ( misschien familie van jan b.?

)
zijn een paar dingen namelijk niet logisch:
- de mensen die het echt nodig hebben, die hebben vaak al beschikking over materiaal, of kunnen er aankomen via essent
- wat dus betekent dat het niet nodig is een openbare site te hebben
willem169 schreef op 27 januari 2003 @ 10:26:
Waarom?.. 't Is wel duidelijk.
D'r zijn denk ik heel wat externe partijen die informatie over de toepassing van de huisstijl nodig hebben, en dan is dit toch echt wel extreem duidelijk.

ik kan me voorstellen dat het handig is om bijvoorbeeld enkele versies van logo's in verschillende formaten beschikbaar te stellen op een website, maar of het nu echt essentieel is om een hele huisstijl online te zetten? "heel wat externe partijen" vind ik in dat opzicht ook heel opmerkelijk, want naast de logo's en typefaces van een bedrijf lijkt het mij onwaarschijnlijk dat andere dan reclame/communicatieafdelingen deze informatie hard nodig hebben.
Wil ik ook nog even zeggen dat ik het raar vind, dat als er _wel_ een hele site word uitgetrokken wel 2 slordigheden zijn:
- er is wel een loginmogelijkheid, vervolgens kan men wel lukraak alle artikelen lezen, waarvoor word die login dan aangeboden?
- er word nergens met 1 woord gesproken over de online communicatie? Dat zijn dus dingen als:
"gebruiken we
www.essent.nl of essent.nl"
"wat communiceren we als emailadres"
"hebben we een standaard email disclaimer of signature?"
"plaatsing van essent logo's op internet?"
en dat soort dingen....opmerkelijk. Nogmaals, tis leuk om zo'n uitgebreide en gedetailleerde huisstijlgids openbaar online te vinden, maar ik betwijfel of het de bedoeling was deze echt open en bloot te hebben, lijkt me dat er ergens gewoon een foutje is gemaakt.