Ik heb onlangs een E-Tech modem/router (dat blauwe kastje) gekocht en deze werkt perfect. Nu stond mijn admin. port (HTTP) standaard op 80, maar als ik mijn poorten ging testen met Shields-up, stond port 80 altijd open, beetje naar idee. Port 25 echter stond bij mij op Stealth en de rest was allemaal closed, iemand raadde mij toen aan om mijn admin.port op 25 te zetten (deze stond immers stealth, lekker veilig dus!). Oke, heb ik gedaan, poorten getest en ja, alles closed en port 25 nog steeds stealth, ik blij... niet dus, want ik heb nu het probleem dat ik niet meer bij mijn router interface kom (met 10.0.0.2:25), zwaar balen!
Die persoon die mij dit aanraadde voelde zich volgens mij zwaar lullig (en ik nog meer!), maar wist niet hoe ik dit weer kon corrigeren, de enige optie (volgens hem) is om de bovenkant van het kastje eraf te halen en d.m.v. een jumper de fabrieksinstellingen weer terug te zetten. Nu wil ik weten of dit echt wel nodig is? Is er ook een andere manier om weer in mijn router interface te komen? Alles werkt naar behoren, dus ik hoef er niet a la minute bij, maar ik zal 'm uiteraard toch weleens nodig hebben.
Die persoon die mij dit aanraadde voelde zich volgens mij zwaar lullig (en ik nog meer!), maar wist niet hoe ik dit weer kon corrigeren, de enige optie (volgens hem) is om de bovenkant van het kastje eraf te halen en d.m.v. een jumper de fabrieksinstellingen weer terug te zetten. Nu wil ik weten of dit echt wel nodig is? Is er ook een andere manier om weer in mijn router interface te komen? Alles werkt naar behoren, dus ik hoef er niet a la minute bij, maar ik zal 'm uiteraard toch weleens nodig hebben.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"