ik heb alweer een tijd geleden een lijstje gemaakt voor een nieuw systeem. nu ben ik daarvoor aan t sparen maar vroeg ik me af of ik niet beter een wat nieuwer moederbord kan nemen. Ism Athlon XP 2000+ (Boxed) vroeg ik me af of iemand me misschien een tip wilde geven over welk mobo. Was wel tevreden met reacties ed over dit MSI bordje..
Welk mainboard is goed?
Over dat board specifiek, koop het niet, ik heb de non-ultra ARU versie en best wel spijt aangezien die plank max. 133Mhz FSB ondersteund (ik weet niet of de dividers voor 166Mhz erop zitten, maar toekomstgericht is het sowieso niet).
Koop dan een nForce2, die haalt al (evt. met biosupdate) 200Mhz FSB aangezien deze ook al Barton support heeft...
bron
Over dat board specifiek, koop het niet, ik heb de non-ultra ARU versie en best wel spijt aangezien die plank max. 133Mhz FSB ondersteund (ik weet niet of de dividers voor 166Mhz erop zitten, maar toekomstgericht is het sowieso niet).
Koop dan een nForce2, die haalt al (evt. met biosupdate) 200Mhz FSB aangezien deze ook al Barton support heeft...
bron
[ Voor 16% gewijzigd door Mentalist op 27-01-2003 02:21 . Reden: Uit dat soort fouten blijkt maar weer dat tot diep in de nacht GoTten slecht voor de gezondheid is... Ze zouden een sticker op dit forum moeten plakken.... ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
hmmz ik heb ook de non ultra en ik draai toch echt op 166Mhz fsb?

edit
bedenk me net dat ik de n0n-aru heb
Wel ultra dus
edit
bedenk me net dat ik de n0n-aru heb
Wel ultra dus
[ Voor 33% gewijzigd door NightCruiser op 27-01-2003 02:19 ]
166 MHz dividers zitten er wel op en hij ondersteunt ook 166FSB procs, maar ik zou dan toch ook voor een nforce2 bordje gaan of in elk geval een kt4
Dit topic is gesloten.
![]()