Ik wil graag grafieken maken van de hoeveelheid online gebruikers op 2 sites van mij.
Nu lijkt mij MRTG daar wel een mooie oplossing voor en na een tijd lezen heb ik de volgende input voor MRTG (op dit moment):
Mijn configfile ziet er zo uit:
Echter...mijn grafiekjes blijven op 0 hangen terwijl er dus echt wel mensen online zijn.
Kunnen jullie mij helpen met ideen/tips waarom dit gebeurd?
Nu lijkt mij MRTG daar wel een mooie oplossing voor en na een tijd lezen heb ik de volgende input voor MRTG (op dit moment):
code:
1
2
3
4
| 25 11 quite some time Sugababes / Superdudes |
Mijn configfile ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| WorkDir: /home/apache/public_html/mrtg-stats Target[online]: `/usr/local/bin/php /path/to/online.php` Options[online]: nopercent, integer MaxBytes[online]: 200 AbsMax[online]: 250 Unscaled[online]: dwmy Title[online]: online visitors analysis - SB / SD PageTop[online]: <H1>Online visitors Analysis - server 1</H1> YLegend[online]: of online ShortLegend[online]: o/m Legend1[online]: of online SB Legend2[online]: of online SD LegendI[online]: of online SB: LegendO[online]: of online SD: |
Echter...mijn grafiekjes blijven op 0 hangen terwijl er dus echt wel mensen online zijn.
Kunnen jullie mij helpen met ideen/tips waarom dit gebeurd?